Pentru prima dată în România ai posibilitatea sa masori cu acuratete impactul campaniei tale de marketing

BUCURESTI - 13 martie 2006

Comunicat tip General in Afaceri

Compania ta are un CD-ROM de prezentare care va fi distribuit in piata? Vrei sa stii de cite ori a fost deschis, ce pagini au fost vizualizate si cit timp? Noul serviciu de la IPIX Romania iti pune la dispozitie un instrument revolutionar de monitorizare al CD-ROM-urilor tale de prezentare.

Pentru prima dată în România ai posibilitatea sa masori cu acuratete impactul campaniei tale de marketing, daca suportul de comunicare este un CD-ROM. Cu ajutorul noului serviciu creat de IPIX Romania vei putea afla date strategice precum numarul de deschideri ale CD-ROM-ului, topul paginilor afisate, durata de afisare s.a.

Primul proiect a fost lansat in aceste zile pentru MEDICOVER, liderul national pe piata de servicii medicale private din Romania. In Revista BIZ din aceasta luna (martie) au fost inserate 16000 de CD-ROM-uri cu imagini IPIX la 360x360 de grade care furnizeaza potentialilor clienti ai companiei o calatorie virtuala in cautarea medicului personal. Departamentul de marketing al companiei va putea afla cu acuratete ce pagini au prezentat cel mai mare interes si de cite ori a fost lansat CD-ROM-ul si, astfel, va putea imbunatati versiunea viitoare a prezentarii multimedia.

'Serviciul de monitorizare al CD-ROM-urilor este un instrument nou si revolutionar. El este de foarte mare ajutor pentru departamentele de marketing ale companiilor care vor să cunoască impactul campaniilor lor.
Sistemul IPIX nu permite colecţionarea datelor personale ale utilizatorului, ci numai numărul de afişări, topul imaginilor IPIX şi al paginilor afişate. El este asemănător sistemului de monitorizare al traficului pe site-urile web, deja cunoscut publicului de specialitate de încă acum 2-3 ani.
O prezentare detaliată a sistemului IPIX de monitorizare CD-ROM va fi făcută în luna mai la BIZ Strategic 2006' a declarat Gabriel Turicianu, General Manager al IPIX România.

Noul serviciu creat de IPIX Romania se adreseaza companiilor care intentioneaza sa-si faca o prezentare interactiva pe CD-ROM (Business Card), dar si acelora care au deja. Acest serviciu este completat de solutii profesionale de multiplicare.

Despre IPIX INTERNATIONAL BUCHAREST

Medicover este o companie internationala de asistenta medicala ce are ca scop principal acordarea de servicii medicale de calitate, in principal pe baza de abonament. Acestea acopera 35 de specialitati medicale si 10 tipuri de explorari functionale, iar lista analizelor de laborator se ridica la peste 250 de teste. Primul centru a fost deschis in 1995 in Polonia, dupa care a urmat extinderea si in alte tari precum Ungaria, Romania, Estonia si Cehia. La nivelul Europei Centrale si de Est compania ocupa pozitia de lider pe piata serviciilor medicale private avand peste 35 de centre medicale proprii si peste 130.000 de abonati. Medicover este o companie publica pe actiuni cotata la bursa din Stockholm.


IPIX Romania este reprezentanta IPIX Corporation, liderului mondial in imagine la 360 de grade. IPIX România furnizează soluţii de creştere a vînzărilor pentru hoteluri, pensiuni, companii imobiliare, medicale, firme de construcţii / arhitectură, instituţii de educaţie, muzee, dealeri auto, studiouri şi altele. Compania noastră creează imagini interactive la 360ºx360º cu ajutorul tehnologiei IPIX în locaţiile clienţilor, pe care le interconectează şi le afişează sub formă de tur virtual pe website, cd-rom şi broşură e-mail.

IPIX Corporation este o corporaţie publică americană, listată la Bursa din New York (Nasdaq: IPIX). IPIX Corporation este liderul mondial în imagine la 360º cu 16 patente tehnologice înregistrate în domeniu. Corporaţia are sediul central în Washington DC, SUA

Pentru mai multe informatii, contactati:
Gabriel Turicianu
IPIX Romania
Tel/fax: 310 30 75 | 0788-292 190
office@ipix.ro

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/ipix-romania/pentru-prima-data-in-romania-ai-posibilitatea-sa-masori-cu-acuratete-impactul-campaniei-tale-de-marketing