AdBreak discuta viata in departamentele de creatie si proiecteaza Cannes Predictions

BUCURESTI - 10 iunie 2008

Comunicat tip General in Media / Publicitate

Miercuri, 11 iunie, ora 19:30, in Music Club (str.Baratiei 31), are loc o noua editie a evenimentului Adbreak, un eveniment organizat de IQads. Aceasta editie va da sansa celor prezenti sa simta pulsul creatiei publicitare din Romania, dar si sa se familiarizeze cu cele mai creative reclame internationale ale anului. Astfel, AdBreak numarul 34 va prilejui atat o discutie ampla despre viata si standardele in departamentele de creatie din Romania, cat si editia 2008 a Cannes Predictions, un proiect Leo Burnett, desfasurat anual inainte de Cannes Lions. Relevanta intrebarilor adresate invitatilor va fi asigurata de Craita Coman, senior creative, care va dialoga impreuna cu cei prezenti cu privire la tema dezbaterii.

Cum ne aflam in apropierea festivalului Cannes Lions, vom incerca sa aflam de la cei 6 creativi prezenti pe scena acestei editii care sunt cele mai importante campanii romanesti ale anului din punct de vedere creativ, dar si care sunt cele mai interesante campanii la nivel mondial, care au sanse in acest an sa primeasca un Leu.

In prima parte vom sta de vorba despre cum este viata la creatie cu doua echipe care in ultimul an au lucrat la campaniile Cosmote si ClickNet: Alex Negoescu, copywriter, si Ciprian Badalan, art director (Cohn&Jansen/Ashley&Holmes), respectiv Alex Strimbeanu, copywriter, si Octavian Toma, art director (Grey Worldwide Romania). Cele doua echipe au dezvoltat campanii nationale de mare amploare pentru cele doua branduri, insa cu siguranta nu au fost singurele conturi pe care au lucrat, asa ca asteptam povesti despre cat de mult timp au oamenii de la creatie sa dezvolte ad-uri “de festival” si cat de mult sunt ocupati cu alte job-uri, la fel de importante, dar cu potential creativ mai redus.

La final Bogdan Naumovici, Creative Director 23, si Robert Tiderle, Creative Director Papaya, vor trage concluziile anului creativ 2008. Cei doi ne vor spune care cred ei ca sunt cele mai importante campanii romanesti din anul publicitar 2007-2008, dar si cum coordoneaza departamentele creative din agentiile in care lucreaza.

Proiectia Cannes Predictions, evenimentul anual al Leo Burnett, va contine 50 dintre cele mai interesante reclame internationale din 2007-2008, care au sanse sa obtina un premiul la Cannes Lions. Ajuns la cea de-a saptea editie in Romania, concursul isi propune sa impuna standarde din ce in ce mai inalte pentru creativitate.

Participantii la concurs vor viziona cele mai bune 50 de spoturi TV ale anului, dintre care vor putea alege pe cele 20 care considera ei ca au sanse sa fie premiate de catre juriul festivalului Cannes Lions.

Miza Cannes Prediction consta intr-un sejur la Festivalul de Publicitate al Noii Europe de la Portoroz, Golden Drum Festival, din luna octombrie, alaturi de echipa Leo Burnett.

Regulile acestui eveniment sunt foarte simple: daca ai bifat Grand Prix-ul, ai castigat 50 de puncte. Leul de Aur valoreaza 30 de puncte, Leul de Argint iti aduce 20 de puncte, Leul de Bronz – 10 puncte, iar un Leu Titan - 20 de puncte. Castigatorul Cannes Predictions este participantul care obtine cel mai mare scor in urma votului exprimat si va fi desemnat in saptamana 26 iunie –3 iulie.

Pentru a participa la AdBreak, va rugam sa trimiteti un mesaj la AdBreak@IQads.ro.

AdBreak este un eveniment IQads, sustinut de Radio Guerrilla, Academia Catavencu, Cotidianul, Money Express, Business Standard, 24-FUN.

Despre Cannes Predictions
Evenimentul Cannes Predictions se desfasoara anual, cu cateva zile inainte de inceperea festivalului Cannes Lions, in reteaua Leo Burnett din intreaga lume. Printre invitati se numara publicitari, oameni de marketing si jurnalisti de specialitate. Evenimentul Cannes Predictions a fost organizat pentru prima oara in 1986 de catre Leo Burnett Chicago pentru angajatii sai, iar compilatia continand cele 50 de spoturi TV a fost oferita mediei de specialitate.

Despre AdBreak
AdBreak este singurul eveniment lunar dedicat industriei de publicitate si marketing din Romania, care isi propune, editie de editie, sa aduca in fata pasionatilor de publicitate, a membrilor comunitatii IQads, cele mai creative forme de comunicare, pe cei mai importanti profesionisti ai industriei si sa propuna spre dezbatere temele de actualitate din publicitatea romaneasca.

Despre IQads.ro

Despre IQads
IQads este cea mai importanta platforma care aduce impreuna comunitatea pasionatilor de publicitate, fie ei profesionisti respectati ai domeniului, fie simpli admiratori ai fenomenului publicitar. Avand o audienta de 150.000-200.000 de vizitatori unici lunar, IQads ofera continut editorial sub forma stirilor, analizelor sau interviurilor, atat in format text, cat si sub forma video. De asemenea, departamentul de proiecte IQads dezvolta in prezent o serie de evenimente dedicate publicitatii precum ADfel, AdBreak, ADidea (concursuri de creatie), AdPlay, BestAds sau Cupa Agentiilor la Fotbal.
www.IQads.ro
Marin@IQads.ro

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/iqads-ro/adbreak-discuta-viata-in-departamentele-de-creatie-si-proiecteaza-cannes-predictions