AdBreak, editia a doua

BUCURESTI - 4 aprilie 2005

Comunicat tip General in Media / Publicitate

Joi, in data de 31 martie, s-a desfasurat cea de a doua editie a evenimentului AdBreak. In atmosfera cocheta oferita de Club Kristal, AdBreak a beneficiat de prezenta a peste 500 din membrii comunitatii IQads.ro veniti sa asiste la proiectia Shots’ Best of Humour si la dezbaterea ulterioara alaturi de invitatii speciali, Serban Alexandrescu (Headvertising), Gabriel Branescu (TBWA) si Mihai Coliban (Lowe & Partners).

AdBreak, editia a doua

AdBreak nr.2, prezentat de Carlsberg si având sprijinul ABSOLUT VODKA, si-a realizat si de data aceasta obiectivul de a ii apropia pe membrii comunitatii IQads.ro, formata deopotriva din profesionisti ai domeniului si pasionati de publicitate. „Anumite aspecte ale acestei editii au reprezentat o crestere fata de editia anterioara, iar anumite aspecte ne-au dat de gândit pentru urmatoarele editii. Vom incerca sa pastram ce a fost bine si sa imbunatatim acolo unde am avut scapari. Luam in calcul si modificari ale desfasuratorului astfel incât sa crestem implicarea publicului si spectacolul general al intregului eveniment.”, considera Viorel Copolovici, gazda si organizator al evenimentului din partea IQads.ro.

A doua editie AdBreak a fost realizata si prin contributia partenerilor Kiss FM, B-24-FUN, Kappa.ro si Rospotline, care va asteapta si la editiile urmatoare.

Despre IQads.ro


Silvia Floareş
silvia.floares@IQads.ro
www.IQads.ro

silvia.floares@IQads.ro

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/iqads-ro/adbreak-editia-a-doua