AdBreak, la a doua editie, alaturi de prieteni de marca

BUCURESTI - 28 martie 2005

Comunicat tip General in Media / Publicitate

Fisiere atasate:

4550-adbreak.jpg

IQads.ro prezinta alaturi de Carlsberg si ABSOLUT VODKA a doua editie a evenimentului AdBreak. In ziua de Joi, 31 martie, profesionistii domeniului si pasionatii de publicitate sunt invitati incepand cu ora 19.30 la proiectia de spoturi Shots’ Best of Humour. Vizionarea va fi urmata de o dezbatere interactiva la care sunt invitati sa participe toti cei prezenti.

AdBreak, la a doua editie, alaturi de prieteni de marca

Prima editie din seria evenimentelor AdBreak, organizata pe 27 ianuarie, s-a bucurat de participarea unor personalitati importante ale industriei publicitare din Romania, dar si de prezenta unui numar foarte mare de pasionati sau aspiranti la un job in publicitate. Propunerea IQads.ro de a trece de barierele spatiului virtual si de a gasi un prilej de intalnire, departe de computer, pentru membrii celei mai active comunitati de advertising din Romania a fost un succes incontestabil.

“Diferentele fata de prima editie vor fi destul de importante pe 31 martie. Intrucat in ianuarie ne-am bucurat de prezenta unui public foarte numeros, am decis sa mutam AdBreak in Club Kristal, mult mai spatios si mai avantajos din punctul de vedere al amenajarii. Nu vom renunta la ecranul principal de mari dimensiuni, insa imaginile vor fi preluate si pe cele doua laterale ale salii, pe cele aproximativ 15 ecrane ale clubului. Al doilea mare punct castigat luna aceasta este reprezentat de sprijinul de care beneficiem din partea a doua marci importante atat pentru clasele de produse in care isi desfasoara activitatea, cit si in planul fortei brandurilor: Carlsberg si Absolut.” – Viorel Copolovici, IQads.ro BTL Adviser.

Pe lista invitatilor speciali, din partea agentiilor de publicitate, Gabriel Branescu (Creative Director – TBWA), Serban Alexandrescu (Creative Director – Headvertising) si Mihai Coliban (Creative Director – Lowe & Partners). „Vom incerca sa vorbim impreuna cu invitatii nostri despre strategiile de advertising bazate pe umor si, implicit, despre uzul si abuzul de umor in cazul mai multor categorii de produse si marci.” - Costin Radu, IQads.ro Creative Adviser.

A doua editie AdBreak este recomandată de KISS FM, B-24-FUN şi portalul Kappa. Accesul in Club Kristal se va face in ziua evenimentului de la ora 19.15.

Despre IQads.ro


Silvia Floareş
silvia.floares@IQads.ro
www.IQads.ro

silvia.floares@IQads.ro

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/iqads-ro/adbreak-la-a-doua-editie-alaturi-de-prieteni-de-marca