O noua editie AdBreak: campanii sociale

BUCURESTI - 5 decembrie 2005

Comunicat tip General in Media / Publicitate

Miercuri, 7 decembrie 2005, in Music Club (Str. Baratiei nr. 31), incepand cu ora 20.00 se va desfasura cea de a 9-a editie AdBreak, prezentata de Orange. Atat dezbaterile, cat si proiectiile acestei editii vor fi dedicate unei teme preferata de multi oameni de creatie, insa hulita de multi altii: campaniile sociale. Dincolo de aspectul lor creativ, Gabriel Branescu (badcat_), moderatorul acestei editii, va incerca sa dialogheze impreuna cu invitatii speciali ai evenimentului despre eficienta si, implicit, utilitatea campaniilor sociale. Invitatii speciali care se vor afla alaturi de public la eveniment sunt: Dragos Popescu, Young&Rubicam, Dan Petre, D&D Research, Lucian Georgescu, Scholz&Friends, Adela Dan, McCann Erickson si Razvan Capanescu, Ogilvy&Mather.

O noua editie AdBreak: campanii sociale

AdBreak isi propune, editie de editie, sa aduca in fata pasionatilor de publicitate, a membrilor comunitatii IQads, cele mai creative reclame internationale, pe cei mai importanti oameni ai industriei romanesti de advertising si sa propuna spre dezbatere cele mai fierbinti teme.

„A mai fost o editie in care am vrut sa dezbatem pe marginea campaniilor sociale. Pentru ca, pana la urma, proiectia a fost amanata, ramasesem datori fata de iubitorii campaniilor sociale. Sunt convins ca dupa aceasta editie totii participantii la AdBreak vor fuma mai putin, vor purta centura de siguranta, vor folosi mai des prezervativul, isi vor bate nevasta mai putin si vor da mai putina spaga. Ramane sa vedem ce campanii ii vor convinge sa faca asta”, a declarat Marius Cristea, organizatorul evenimentului.

Despre IQads.ro

AdBreak este un eveniment IQads.ro prezentat de Orange, recomandat de Cotidianul, B-24-FUN, HotNews.ro si Kiss FM.
silvia.floares@IQads.ro
silvia.floares@IQads.ro

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/iqads-ro/o-noua-editie-adbreak-campanii-sociale