Cominicat de presa J'Info Tours

BUCURESTI - 24 noiembrie 2008

Comunicat tip General in Turism

Realizari pe primele 9 luni J'Info Tours: 23,5 milioane euro si estimare 2008: 32 milioane euro , fata de 2007 crestere 12-15%
Proportii J'Info Tours: leisure travel 35% , business travel 65 %
Criza globala economica impacteaza turismul ? Dar vanzarile J'Info Tours in anul al 18 lea al existentei sale ?

Am creat un life style in randul jinfoturistilor, am lansat tendinte , am inovat mereu , am deschis destinatii si turistii au admirat cred eu acest : doar cerul este limita, nici macar ... vom fiprimii promotori in Romania a turismului spatial . In acest stil de viata calatoria e vazuta ca investitia cea mai valoroasa in propria persoana si deci pe prim plan in ierarhia necesitatilor spirituale si de crestere personala. Calatoria e oxigenarea inimii si mintii sau aerisire spirituala , inteleptii lumii recomandau odata pe an sa mergi intr-un loc in care nu ai mai fost.

Chiar si in aceste momente dificile la nivel macro in cazul J'Info Tours turismul atat tip leisure ( vacante ), cat si business este in parametri normali. Putem chiar spune ca a iesit intarit dupa crize politice, sociale, restrictii, crize meteo , etc . O garantie care ne ajuta in astfel de situatii e brandul puternic si recunoscut la nivel international , creat zi de zi in cei 18 ani.

Turistii J'Info Toursne au comentat ca au ales abordarea pozitiva a lumii in care traim, ca nu ar putea renunta la aceast izvor de energii si scoala a vietii care e calatoria pentru nimic in lume fie criza cat de rea. Banii ii vor genera sau polariza catre ce realmente e important pentru ei . Chestiune de prioritati : prefera sa nu schimbe masina, casa , sa amane sa achizitioneze haine noi . Calatoria pentru omul modern e o necesitate in mod dorit si constient adictiva .

Puterea si stabilitatea financiara ajuta J'Info Tours la amortizarea unor dificultati avute de furnizorii de servicii . Din fericire nu am inregistrat anulari la calatorii , chiar ne comenteaza clientii de business travel ca acum vad necesare si mai mult deplasarile si mai intense in cautarea a noi piete , noi oportunitati care sa contracareze efectele crizei .

Investitii J'Info Tours inghetate dat fiind ca manopera si materialele sunt speculativ de scumpe. Vom reactiva planurile noastre de investitii imediat ce costurile vor reintra in normalitate.

Destinatii traditionale J'Info Tours : cele mai apreciate pentru vacantele de iarna : europene, charter Malta ( 5 ani experienta ), Hurghada ( 6 ani experienta )
si Sharm el Sheik ( 2 ani ), Antalya si Innsbruck, exotice Rio, Dominicana, Thailanda, Dubai, s.a.

Destinatii nou promovate J'Info Tours: Dominicana , Zanzibar, Cabo Verde , Banju , Guadalupe s.m.a.

Diversitatea incredibila a colectiei J'Info Tours de la pensiunile romanesti cu parfum de cozonac, colindatori si sanii trase de cai la opulenta ametitoarelor hoteluri de 7* , peste 30 de propuneri de vacante de toamna/iarna , peste 300 de hoteluri pentru un sejur sau circuit de iarna le poti accesa prin sistemul de rezervari on line J'Info Tours .

Colectia J'Info Tours de calatorii de sezon : Craciun-Revelion- exotic- metropole europene- chartere ski - soare concurata de sora mai tanara Vacante 2009 vara .Romanii par mai dornici ca oricand sa beneficieze de cumpararea cu cca 6- 8 luni inainte a vacantei : discount 12% la targ si iluzia puternica pentru 6 luni a vacantei alese. Cele mai solicitate destinatii cumparate cu peste 9 luni inainte : Tenerife, Creta, Mallorca, Antalya, Rhodos, Barcelona .

Conform celui mai recent studiul ANAT: de Revelion J'Info Tours este tour operator roman cu cele mai multe curse charter : Malta, Sharm el Sheik, Hurghada, Antalya si Innsbruck, acest lucru reconfirma pozitia de lider in domeniul organizarii vacantelor charter.

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/jinfo-torues/cominicat-de-presa-jinfo-tours