Academia Roger Hatchuel din Cannes ofera un loc unui tanar roman

BUCURESTI - 23 mai 2005

Comunicat tip General in Media / Publicitate

Scopul competititiei “Studentul Anului”

Vrem sa gasim cel mai valoros tinar student la o facultate ale carei domenii de studiu cocheteaza cu comunicarea (publicitate, marketing, relatii publice, arta cinematografica, sociologie, psiholigie, stiinte politice, istorie, litere)

Acesta va participa in ultima saptamina a lunii iunie, reprezentind Romania, la cea mai prestigioasa scoala de vara din lume pe domeniul comunicarii: e vorba de Cannes Academy (Roger Hatchuel Academy).

Academia Roger Hatchuel din Cannes ofera un loc unui tanar roman

Cum va fi ales?

In urma rezolvarii unei teme constind intr-un print sustinut de slogan / mesaj.

Cei care vor opta pentru alte forme de exprimare vizuala (spot, scenariu de spot de exemplu) vor fi, de asemenea, inclusi in concurs.
Conditii eliminatorii:
Să fie student roman al unei facultăţi care are legătură cu comunicarea. Vîrsta nu trebuie să depăşească 23 de ani.


Brief:

1. Proiect:
Desenarea, dincolo de clisee, a chipului tinerei Romanii aspiraţionale.

2. Obiectiv:
Sa scuture cliseele despre Romania si romani si sa construiasca fundatia unei comunicari despre tanara Romanie.
De livrat: print asociat cu slogan si+ sau mesaj.
Propunerile de scenariu de spot tv sau orice alta forma pe care o considerati mai eficienta ca suport al mesajului dumneavoastra vor fi, de asemenea, inscrise in concurs.

3. Proiect background:

Romania este perceputa ca tara cersetorilor, hotilor, hackerilor, tiganilor, capsunarilor, prostituatelor. Si chiar este. Dar Romania este si tara it-istilor de geniu, al muzicienilor foarte talentati, ai sportivilor de exceptie, al inventatorilor care iau premii peste premii la festivalurile internationale de profil, ai oamenilor de afaceri care au luat-o de la zero si au reusit-fara sa fure-sa construiasca ceva unic. Despre ei nu se stie insa mare lucru. Media internationala va fi intotdeauna interesata sa arate faptul divers, sa sublinieze diferentele si sa caute senzationalul, un senzational vandabil in vest care nu tine cont de aspiratiile tinerilor romani si de modul in care acestia vor sa fie perceputi. Occidentalul stie doar ceea ce media ii serveste si nu e de mirare ca putinii romani despre care aud lucruri bune sunt considerati a fi doar niste exceptii.


Despre Jurnalul National


Mesajul de comunicat:
Uite cum arata un roman. Pe bune.

Target
Tinerii europeni, oameni de pina in 35 de ani, care fie nu stiu nimic despre tinerii Romani, fie cunosc eternele clisee.

Tonul vocii:
Matur si responsabil in concept, autoironic, sugubat, cu haz (de necaz) in declinare.

deadline: Vineri, 27 Mai- orele 12:00

Studentii interesati sa participe pot trimite lucrarile la Anita Panait, Director de comunicare
anita.panait@canneslions.ro

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/jurnalul-national2/academia-roger-hatchuel-din-cannes-ofera-un-loc-unui-tanar-roman