Clienții au cuvântul în noua campanie JYSK Favourites

BUCURESTI - 12 septembrie 2016

Comunicat tip Produse / Servicii in Arhitectura / Design, Afaceri, Retail

Live site

JYSK lansează o nouă campanie internațională în centrul căreia se află părerile clienților despre produsele brandului scandinav. Pornind de la recenziile lăsate de clienți de-a lungul timpului pe site, retailerul internațional de mobilier și decorațiuni pentru casă lansează o campanie inovativă, care își propune să aducă în fața publicului produsele cele mai apreciate de clienți.

JYSK lansează campania JYSK Favourites

JYSK lansează campania JYSK Favourites

 “Prin centrarea campaniei noastre în jurul părerilor clienților noștri ne-am propus să creștem notorietatea brandului JYSK. Mai mult decât atât, importanța pe care o arătăm recenziilor arată că punem întotdeauna clientul pe primul loc în activitatea noastră. Companii inovatoare precum Tripadvisor sau Booking.com sunt exemple vii care dovedesc că retailul viitorului este bazat pe recenziile clienților 

Alexandru Bratu, Country Manager JYSK Romania & Bulgaria

JYSK lansează o nouă campanie internațională în centrul căreia se află părerile clienților despre produsele brandului scandinav. Pornind de la recenziile lăsate de clienți de-a lungul timpului pe site, retailerul internațional de mobilier și decorațiuni pentru casă lansează o campanie inovativă, care își propune să aducă în fața publicului produsele cele mai apreciate de clienți.

Ce părere au alții despre hotelul în care vreau să mă cazez, despre agenția de turism prin care vreau să plec în vacanță sau despre canapeaua pe care o doresc în sufrageria mea?  

Acestea sunt întrebări absolut normale, pe care consumatorii și le pun atunci când decid să achiziționeze un produs sau un serviciu. De cele mai multe ori, nu e nevoie decât de câteva click-uri pentru a găsi pe internet răspunsul la aceste întrebări.

Recenziile clienților joacă un rol important în activitatea multor companii, atât în dezvoltarea noilor produse, cât și în promovarea lor. De aceea, recenziile sunt punctul în jurul căruia s-a construit o întreagă campanie realizată de grupul scandinav JYSK.

“Prin centrarea campaniei noastre în jurul părerilor clienților noștri ne-am propus să creștem notorietatea brandului JYSK. Mai mult decât atât, importanța pe care o arătăm recenziilor arată că punem întotdeauna clientul pe primul loc în activitatea noastră. Companii inovatoare precum Tripadvisor sau Booking.com sunt exemple vii care dovedesc că retailul viitorului este bazat pe recenziile clienților”, declară Alexandru Bratu, Country Manager of JYSK in Romania and Bulgaria.

Peste 100.000 de recenzii ale clienților

JYSK a primit până acum peste 100.000 de recenzii de la clienți pentru diferite produse comercializate de companie, de la lenjerii de pat, saltele și plăpumi, până la mobilier de grădină. În total, aceste review-uri au o medie de 4,5 din 5 stele – 5 stele fiind nota cea mai mare pe care un client o poate da unui produs. Acesta este principalul mesaj al campaniei.

“Investim foarte mult timp și multe resurse în strângerea unui număr mare de recenzii pe site și în distribuirea lor către echipele noastre, la nivel intern. Recenziile clienților sunt o sursă valoroasă de informații, pentru că sunt rezultatul experienței reale pe care consumatorul a avut-o cu produsele noastre”, spune Alexandru Bratu.

Campania, intitulată JYSK Favourites, va începe pe 22 septembrie și se va derula în peste 1.000 de magazine din 18 țări. În cadrul acestei campanii, JYSK va prezenta o gamă largă de produse noi, în special mobilier de interior, decorațiuni pentru casă și lenjerii de pat.

Pe scurt despre campania JYSK  Favourites

      Campania JYSK Favourites se lansează pe 22 septembrie și se va desfășura în peste 1000 de magazin din 18 țări.Cele 18 țări ale campaniei sunt: Danemarca, Norvegia, Suedia, Finlanda, Polonia, Republica Cehă, Ungaria, România, Bulgaria, Olanda, Slovacia, Marea Britanie, Slovenia, Croația, Bosnia și Herțegovina, Serbia, Ucraina și Grecia. Mesajul central al campaniei este: ”Peste 100.000 de clienți au acordat brandului JYSK 4,5 din 5 stele”. 4.5 este media celor peste 100.000 de recenzii postate online de clienți.Campania are un sub-site dedicat,

www.JYSK.ro/JYSK-Favourites

    , unde clienții  pot participa la concursurile din cadrul campaniei. Pentru a participa la concursuri, clienții trebuie să își voteze produsul/interiorul sau stilul favorit.Campania va fi promovată atât în mediul off-line, prin reclame, broșura cu oferte și bannere outdoor, cât și online (newslettere, blog, bannere online și social media).Campania va fi prezentată și în toate magazinele JYSK, unde vor fi expuse produsele-vedetă ale JYSK Favourites.

Despre JYSK
JYSK GROUP își are originile în Scandinavia: primul magazin JYSK s-a deschis în Danemarca în anul 1979. În prezent, JYSK GROUP deține peste 2.300 de magazine și are 20.000 de angajați în 43 de țări. În Germania și Austria grupul activează sub denumirea de Dänisches Bettenlager – iar în restul lumii sub denumirea de JYSK. JYSK GROUP și-a propus să fie prezent în toată lumea și să pună la dispoziția tuturor oferte extrem de bune la produse pentru casă și grădină. Proprietarul și fondatorul JYSK GROUP este Lars Larsen, care deține și alte branduri de mobilier - Bolia.com, IDEmøbler și ILVA – plus alte companii din domenii variate. Cifra de afaceri a LARS LARSEN GROUP este de 3.4 miliarde de euro.

Despre JYSK Romania SRL

JYSK GROUP îşi are rădăcinile în Scandinavia: Primul magazin s-a deschis în Danemarca în 1979. În prezent, JYSK GROUP are peste 2,200 de magazine şi 19,000 de angajaţi în 37 de ţări. În Germania şi Austria se numesc Dänisches Bettenlager - iar JYSK în restul ţărilor. JYSK GROUP doreşte să-şi facă simţită prezenţa peste tot în lume, având oferte excelente pentru fiecare. Fondatorul şi proprietarul JYSK GROUP este Lars Larsen. Cifra totală de afaceri a LARS LARSEN GROUP este de 3.1 milioane euro.