Garantie si bun simt in afacerile rent a car

BUCURESTI - 19 ianuarie 2018

Comunicat tip Produse / Servicii in Turism

Datorita mijloacelor de comunicare moderne, care asigura o buna circulatie a informatiei, inchirierea unei masini, nu conteaza daca in Bucuresti sau in alt oras din tara, a devenit una dintre cele mai la indemana solutii, cand e vorba despre turism. De aceea, oricat s-ar scrie despre rent a car, oricate informatii s-ar aduce, ele sunt mereu folositoare potentialilor clienti.

Rent a Car

Rent a Car

Datorita mijloacelor de comunicare moderne, care asigura o buna circulatie a informatiei, inchirierea unei masini, nu conteaza daca in Bucuresti sau in alt oras din tara, a devenit una dintre cele mai la indemana solutii, cand e vorba despre turism. De aceea, oricat s-ar scrie despre inchirieri auto Bucuresti, oricate informatii s-ar aduce, ele sunt mereu folositoare potentialilor clienti.

 

Ce reprezinta garantia

 

Cred ca oricine a accesat vreodata vreo pagina a unei firme de inchiriat masini, ca un exemplu practic www.kamoauto.ro , a observat ca pe langa costurile pentru inchiriere, stabilite pe anumite perioade de timp, si cele calculate in functie de optiunile suplimentare cerute de client (scaun pentru copil, aparat gps, cutie portbagaj pentru plafon, etc.), exista o suma specifica fiecarei inchirieri, numita garantie. Aparent, aceasta garantie ridica semne de intrebare datorita sumei aproximativ ridicate. In cazul firmei Kamo Auto Expert, de exemplu, pentru un Chevrolet Spark, pentru o perioada de 3 zile, inchirierea costa 57 de euro, iar garantia consta intr-o suma de 150 de euro.

 

Referitor la garantie, cateva informatii utile celor care vor sa inchirieze:

 

Garantie nu reprezinta o suma platita, pe care clientul o transfera in contul firmei sau pe care, in cazul platilor cash, clientul o transfera in „portofelul” firmei. Dupa cum e denumirea, suma aceasta reprezinta o garantie si va fi transferata, total sau partial, in contul firmei doar in anumite situatii specificate in clauzele contractuale.Suma care reprezinta garantia e de fapt blocata (pre-autorizata) in contul clientului, pana in momentul predarii masinii de catre client si a stabilirii de catre firma a starii acesteia. Blocarea aceasta are loc la semnarea contractului pentru rezervare, iar clientul va primi un bon care certifica operatiunea bancara.La predarea masinii in conditii bune, suma va fi deblocata. Important: operatiunea nu implica vreun comision din partea clientului!

 

In ce conditii clientul pierde garantia?

 

Asa cum e obisnuit in orice afacere, inchirierea de masini presupune bun simt din partea tuturor contractantilor. Conditiile care duc la pierderea totala sau partiala a garantiei, de catre client, sunt mentionate in clauzele contractuale pe care clientul e bine sa le cunoasca inainte de a incheia contractul cu o firma.  In general, aceste clauze se refera la predarea masinii in conditii bune, fara defectiuni datorate unei proaste folosiri sau intretineri, in cazul incendiului, dar si in cazul in care masina e foarte murdara, curatirea ei presupunand costuri suplimentare fata de cele normale, percepute de o spalatorie auto.

 

Bunul simt, foarte pe scurt, e cel care dicteaza limitele legate de folosirea unui bun oarecare, de data aceasta a masinii. Daca se considera normala urma de noroi a unui pantof pe covorul de cauciuc al masinii, e depasita gasirea acestei urme pe scaun sau pe plafon, o clema de plastic desprinsa undeva in interior nu inseamna neaparat rea intentie din partea clientului, dar smulgerea unei oglinzi sau a altor obiecte denota neseriozitate. De asemenea, coji de seminte sau mucuri de tigara aruncate aiurea peste tot prin masina, tapiterie murdara sau arsa… in fine, cazurile unei purtari urate din partea clientului sunt nenumarate si asa cum e foarte normal aceste cazuri sunt ferm amendate de catre firme prin retinerea partiala sau totala a sumei care reprezinta garantia masinii. 

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/kamo-auto-expert/garantie-si-bun-simt-in-afacerile-rent-a-car