Un Nou Curs Open Online Branding si Social Media Pentru Companii prezentat de Adrian Niculescu pe 11 martie 2013

BUCURESTI - 15 februarie 2013

Comunicat tip Produse / Servicii in Internet

Retelele sociale reprezinta cel mai mare fenomen din istoria Internetului. Petrecem din ce in ce mai mult timp accesand Facebook, Twitter sau Linkedin iar clientii si potentialii nostri clienti si-au creat deja conturi in aceste retele sau isi vor crea in viitorul apropiat.

http://www.youtube.com/watch?v=dMB_3zvxRbM

http://www.youtube.com/watch?v=dMB_3zvxRbM

 Social Media este acum asa cum era telefonia mobila la inceputul anului 2000 cand inca mai erau la moda telefoanele tip caramida. A cunoaste modul de functionare al retelelor sociale si felul in care trebuie comunicat in aceste medii este deja un element de dezvoltare personala ce nu poate fi neglijat 

Adrian Niculescu

Retelele sociale reprezinta cel mai mare fenomen din istoria Internetului. Petrecem din ce in ce mai mult timp accesand Facebook, Twitter sau Linkedin iar clientii si potentialii nostri clienti si-au creat deja conturi in aceste retele sau isi vor crea in viitorul apropiat.

Cursul OPEN Social Media pentru Companii este un workshop interactiv destinat specialistilor in vanzari si marketing, directori de resurse umane, middle si top management din companii romanesti si straine, antreprenorilor si profesionistilor din orice domeniu.    

Cursul are la baza  experienta de 5 ani in domeniu, a fost imbunatatit si upgradat permanent de la lansare - aprilie 2010 si pana acum fiind deja prezentat atat in Romania cat si in strainatate. 

Subiecte abordate in cadrul Cursului Online Branding si Social Media pentru Companii

- Consideratii generale despre Retelele Sociale;


- Concepte de baza despre promovarea profilului personal de business si al unei companii prin intermediul Social Media;

- Prezentarea principalelor Retele Sociale internationale si romanesti de utilizat in functie de produsele/serviciile/compania de promovat;

- Cum comunicam in retelele sociale pentru promovarea unei companii? Cum comunicam despre noi in raport cu compania pentru care lucram?

- Ce formate au cel mai mare impact si cum trebuie creat mixul de succes – text, foto
si video?

- De ce este necesar sa avem un branding online personal si cat de importanta este sinergia cu brandul offline si online al companiei?

- Pro si contra retelelor sociale, avantaje si dezavantaje;

- De ce motoarele de cautare “iubesc” continutul adaugat pe retelele sociale si cum putem atrage vizitatori targetati pe orice site/blog?;

- In eventualitatea in care compania deruleaza deja campanii cu buget de marketing prin intermediul retelelor sociale, cum pot angajatii sa contribuie la succesul acesteia prin
comunicarile personale?

- Cum realizam o matrice de promovare prin Social Media care sa fie scalabila si usor de transformat in functie de modificarea tendintelor pietei online? Care este rolul comunicarii angajatilor in cadrul acestei matrici?

- Elaborarea unei politici a companiei pentru Social Networking sau adaptarea politicii corporate la specificul local; elemente de luat in considerare, parghii de masura si control;


- Social Media este considerat mediul in care talentele sunt cel mai usor de abordat si atras in
companie – avantaje si riscuri;

- Cat de mult comunicam prin Retele Sociale si care sunt limitele peste care daca trecem
secretul profesional si confidentialitatea pot avea de suferit?

- Ghid avansat blogging. De ce un blog? Daca am deja unul cum sa-l transform intr-un serviciu
PR 24/24, 7 zile pe saptamana?

- Metode de cuantificare a rezultatelor obtinute prin promovarea in retelele sociale.

 


Urmatoarea editie a cursului open va avea loc pe data de 11 martie  2013 la The Hub Bucharest, Str. Halelor nr. 5, Sect. 3, Bucuresti. Pentru mai multe detalii despre curs social media cick pe acest link: http://feedforward.ro/#/cursul-open-social-media-pentru-companii

Despre KBC MEDIA GROUP SRL

Cursul este prezentat de Adrian Niculescu, costul participarii la orice editie open este 699 lei (tva inclus) ce cuprinde sesiunea de training, materiale de curs, doua coffee breaks. Numarul maxim de participanti in cadrul unei sesiuni este de 20. Pentru mai multe detalii si inregistrare: http://feedforward.ro/#/cursul-open-social-media-pentru-companii

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/kbc-media-group-srl/un-nou-curs-open-online-branding-si-social-media-pentru-companii-prezentat-de-adrian-niculescu-pe-11-martie-2013