Calatori uimiti, poze cu telefonul si multe reactii pozitive - impactul noului proiect Hornbach, care a schimbat la fata statia de metrou Unirii 2

BUCURESTI - 11 iunie 2013

Comunicat tip General in Media / Publicitate

De aproximativ o săptămână un proiect special uimește călătorii de la metrou, în stația Unirii 2 prin vegetația luxuriantă. Cu toții se întreabă daca nu cumva au greșit stația, fac poze cu telefonul și se miră de unde a apărut atât de mult verde în peisajul monoton al metroului bucureștean.

Hornbach proiect special metrou Unirii 2

Hornbach proiect special metrou Unirii 2

Proiectul este o componentă a campaniei Hornbach ”E rândul tău!” care își propune să  transmită oamenilor încredere în propriile forțe, pentru a realiza proiecte noi, urmând modelul personajului din spotul tv. Cu multă voință și efort, acesta reușește să-și creeze o lume proprie, o metaforă pentru un univers numai al său.

Proiectul își propune să exprime puterea de a schimba, aflată la îndemâna oricui și accesibilitatea resurselor necesare fiecărui astfel de proiect, întărind ideea că Hornbach este partenerul ideal pentru proiecte de amenajare, construcții și grădinărit.

Campania propriu-zisă de promovare a început în luna martie și continuă în prezent pe outdoor, TV și online. Spotul poate fi urmarit pe un ecran gigant, amplasat în centrul proiectului sau pe site-ul www.horbach.ro

Există în acest moment un trend pentru proiecte care încurajează creativitatea, dar inovația implică nu doar dorința de a ieși din convențional, ci și resurse financiare și eforturi destul de mari pentru realizare. De aceea implementarea proiectului este o reușită comună a echipei de marketing Hornbach și a celor două agenții Kepi și Spectacular, responsabile de implementare și media.

Creația campaniei a fost realizată de Heimat Germania.

”Pentru că succesul campaniilor se bazează pe memorabilitate și impact, dorința noastră a fost să implementăm un proiect care să te surprindă, să-ți dea încredere că poți schimba la rândul tău lucrurile, un proiect  care să facă ușor legătura între brand și consumator și care să-ți stârnească mai departe curiozitatea de a descoperi  mai multe despre Hornbach și produsele sale. Mulțumim echipei Hornbach și partenerilor noștri de la Spectacular pentru sprijinul acordat și reușita acestui proiect. ” declară Ioana Șerbănescu, managerul Kepi Consult.

 

 

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/kepi-consult/calatori-uimiti-poze-cu-telefonul-si-multe-reactii-pozitive-impactul-noului-proiect-hornbach-care-a-schimbat-la-fata-statia-de-metrou-unirii-2