Tehnici de vanzari pentru firme de constructii
BUCURESTI - 12 mai 2004
Comunicat tip General in Afaceri
Fisiere atasate:
713-kinecto-construct-expo.jpg 713-construct-expo.jpg 713-logo-kinecto-permission-marketing.jpgKinecto Permission Marketing a prezentat solutii si sfaturi practice pentru vanzari in domeniul constructiilor la conferinta "Cat de costa (sa pierzi) un client?" din cadrul Construct Expo 2004.
Kinecto Permission Marketing a sustinut saptamana trecuta in cadrul Construct Expo 2004 un seminar cu tema „Cat te costa (sa pierzi) un client?”, in cadrul caruia a prezentat solutii de suport al vanzarilor pentru firmele de constructii, dar si sfaturi practice pentru a creste efectele participarii la targ.
Seminarul a sustinut folosirea unor tehnici simple, dar eficiente de sprijin al vanzarilor directe, bazate pe o mai buna administrare a relatiilor existente, luand in calcul specificitatile industriei de constructii.
Firmele prezente au agreat ca parcurgerea celor patru pasi prezentati - centralizarea relatiilor existente, crearea unui set de proceduri pentru transformarea oricarui contact intr-o relatie pe termen lung, implementarea unui program de contact permanent cu toate relatiile si masurarea si imbunatatirea continua – asigura o crestere organica, independent de rezultatele altor actiuni de marketing.
Kinecto Permission Marketing este o companie specializata in conceperea si implementarea de programe de comunicare si loializare pentru firme din domeniul business-to-business si pentru retaileri mijlocii si mari.
http://www.kinecto.ro
Despre KINECTO
Construct Expo este o expozitie internationala de materiale, echipamente, instalatii si unelte pentru constructii gazduita intre 5-9 mai a.c., in cadrul Complexului Expozitional Romexpo. Anul acesta Construct Expo a reunit 915 firme participante din 22 de tari, care au expus pe o suprafata de 50.250 mp.
http://www.constructexpo.ro
Oana Solca
oana@kinecto.ro