Lansare a unui produs nou

Definitie Lansare a unui produs nou

Introducerea pe piata a unui produs nou, actiune strans legata de activitatea de inovare tehnica. In faza de lansare, vanzarile sunt scazute, consumatorii fiind sceptici ei testeaza acum noul produs. Costurile per ansamblu fiind ridicate, firma inregistreza pierderi financiare ale produsului. Daca produsul prezinta un grad mare de noutate, in aceasta faza concurentii sunt putini sau inexistenti preturile de vanzare practicate pot fi ridicate, datorita elasticitatii scazute a cererii in raport cu pretul produsului. Esecurile lansarii noilor produse sunt frecvente, principalele cauze fiind: -     lipsa de analiza sau studierea insuficienta a pietei -     un produs cu performante nesatisfacatoare -     politica de marketing eronata (spre exemplu, pozitionare eronata) -     distributia nu accepta produsul sau il sustine insuficient -     subestimarea concurentei etc. Produsele care se dovedesc nesatisfacatoare vor fi imbunatatite sau retrase de pe piata. Lansarea unui nou produs se poate face fie in soapta, fie rasunator. Prima varianta presupune introducerea produsului pe un segment ingust sau pe o piata extinsa, fara nici o campanie promotionala, in speranta ca informatiile transmise de la un consumator la altul, prin viu grai, vor fi favorabile si vor sustine noul produs. Companiile mari isi lanseaza, de regula, produsele prin ample campanii de publicitate, activitati coordonate de promovare si o distributie intensiva.

Doresti sa adaugi un termen in dictionar ? Propune termen
Stii o definitie mai buna pentru Lansare a unui produs nou? Propune definitie

Comunicatedepresa.ro cuprinde informatii relevante pentru domenii diversificate precum: politica, afaceri, sport, lifestyle, informatii si stiri despre personalitatile sau institutiile cele mai mediatizate din Romania. Sectiunea de fata este dedicata definitiilor care se refera la subiectul Lansare a unui produs nou.

Aceasta zona va concentra cele mai noi definitii referitoare la Lansare a unui produs nou. Definitiile termenilor despre Lansare a unui produs nou cuprinse in aceasta sectiune sunt adaugate de catre utilizatorii site-ului, prin urmare responsabilitatea continutului acestora revine acestora. In cazul in care doriti sa luati legatura cu reprezentantii companiilor care au emis evenimentele si comunicate referitoare la Lansare a unui produs nou, va invitam sa accesati paginile de comunicate si evenimente create referitor la Lansare a unui produs nou.