Pregatirile pentru “Leaders in Marketing”, pe ultima sută de metri

BUCURESTI - 15 octombrie 2012

Comunicat tip General in Afaceri

Peste numai 3 zile, Bucureștiul va fi locul de întâlnire pentru cei mai influenţi, talentaţi şi informaţi leaderi in domeniul marketingului international.
Pe 18 octombrie, la Willbrook Center, “Leaders in Marketing” va aduce laolaltă experti gata să dezbată tendințe, spețe și experiențe din activitatea lor de zi cu zi - în fața auditoriului bucureștean.

Un eveniment unic în România şi aşteptat cu interes de cei care îşi desfăşoară activitatea în domeniul marketingului, “Leaders in Marketing” este organizat de Oana Molodoi și Paul Renaud, parteneri Linked Events şi Renaud.

Fie ca este vorba de un start-up sau de corporaţii multinaţionale devenite brand-uri de renume la nivel mondial, marketingul este parte integrantă din fiecare companie. Răspunzand acestor necesități, lideri de brand şi practicieni de top ai marketingului sunt gata să împărtăşească participanţilor la conferinta din experienţa acumulată de-a lungul timpului şi să ofere răspunsuri concrete la cele mai controversate probleme aparute in cele mai diverse situatii.

Paul Garrison, Professor Ivy League şi Managing Director Garrison Group, Colin Shea, VicePresident Strategy Planning and Regulation Vodafone Cehia, Kate Hamilton, Marketing Director Myriad AG, Michael Ruckman,  fondator,  președinte și CEO Senteo, Dragoș Rouă, antreprenor, blogger și scriitor, Bogdana Butnar, planner, online strategist si blogger, se numără printre specialiştii care au asigurat că vor aduce în România tot ce este mai nou în domeniu.

Conceput ca un mix de conferințe, ateliere de lucru şi analize comparative despre modul în care opiniile consumatorilor interacționează și poziționează brand-ul într-o piata aglomerată şi, de multe ori, saturată –  “Leaders in Marketing”  aduce în prim plan cele mai noi informatii din domeniul social media, marketingului digital şi branding-ului.

La eveniment sunt asteptati peste 250 top şi middle manageri din top 500 companii, reprezentanţi ai agenţiilor de media, publicitate şi PR precum şi consultanţi în branding, social media, bloggeri şi reprezentanți din presa de specialitate.

 

Kate Hamilton - Marketing Director, Myriad Group AG

Specialist cu o experiență vastă în comunicare B2B pentru domenii tehnologice (IT, telecom), Kate Hamilton a trecut de-a lungul carierei prin toate disciplinele cheie ale marketingului în cadrul unor companii precum Bull, Citizen Europe, PVI, Royal Mail, One-2-One (now T-Mobile), Lucent Technologies sau Avaya, a reușit să strângă în palmares și câteva campanii premiate pentru eficiență.

Din 2008 este director de marketing  al Myriad Group AG, unde a coordonat crearea identității corporate precum și toate programele de comunicare internă și externă pe măsură ce Myriad a crescut de la 80 la 800 de angajați.  Printre altele, ea predă la mai multe colegii, printre care și Oxford College of Marketing.

 

Paul Garrison, Managing Director The Garrison Group

“Spune-le şi vor uita/Arată-le şi îşi vor aminti/ Implica-i şi vor înţelege” (Confucius) – esteîn opinia lui Paul Garrison o maximă care se aplică cu success și în marketing.  

Autorul „Exponential Marketing” și al altor două cărți despre Europa Centrală și de Est („Concrete Statues” și „The Distance”) Garrison a stâns peste 25 de ani de experiență în domeniu. Director de marketing la Coca-Cola pentru Europa CE și apoi managing director al Coca-Cola Ungaria, Paul Garrison a avut timp de 10 ani propria firmă de publicitate în SUA. În 2003 a fondat Garrison Group, cu sediul în Budapesta - unde face consultanță strategică pentru IKEA, Sony Playstation, Pfizer, UniCredit Bank, Efes, și, bineînțeles, Coca-Cola. Dintre activitățile didactice este de notat cea de profesor de Marketing la Maastricht School of Management, România.

 

Colin Shea, Vice President for Strategy, Planning and Regulation, Vodafone, Cehia

Cand vine vorba de marketing crede ca “nu există lucru mai greu de făcut, nici mai îndoielnic în reuşită, nici mai primejdios de întreprins, decât a introduce cel dintâi orânduieli noi.  Fiindcă iniţiatorul va avea de înfruntat duşmănia tuturor celor care au de câştigat din păstrarea vechilor stări, iar cei care au de câştigat din înfiinţarea noilor sisteme n-ar găsi apărători decât cu jumătate de gură” (Machiaveli). Cu toate acestea, de fiecare dată vine cu idei noi și creative, adaptate cerințelor specifice ale clienților. Pentru ca fiecare idee derivă dintr-o perspectivă amplă, gândită strategic, combinată cu o cunoaștere profundă a operațiunilor comerciale și o vastă experiență internațională. Colin Shea are o experiență considerabilă în consultanță pentru business intelligence, telecomunicații și studii de marketing. În prezent coordonează un mix de activități la Vodafone Cehia: procesele de planificare corporate, creștere neorganica și business development, relația cu alți operatori, reguli și legislație, relații externe. De asemenea, este responsabil pentru programele transformaționale și implementarea proceselor de restructurare.

 

Dragoș Rouă, antreprenor, blogger și scriitor

La finalul anilor `90, Dragoș a creat de la zero o firmă de online publishing. După 10 ani a vândut-o și a pornit o nouă companie în Noua Zeelandă, așa că își împarte timpul de „nomad digital” între România și o altă emisferă. Când nu scrie coduri pentru proiectele în care e implicat, scrie pe blogul lui despre antreprenoriat și dezvoltare personala. A scris 6 cărți de dezvoltare personală. Este membru fondator al Venture Connect și o prezența constantă în peisajul tehno-antreprenorial din România.  

Michael Ruckman, fondator, președinte și CEO Senteo

A terminat studiile la Universitatea din San Francisco, pe lângă limba engleză, vorbește fluent limba rusă, spaniolă și cehă, a lucrat ca bancher și consultant pentru bănci de retail din peste 30 de țări. În afară de mediul bancar, Michael Ruckman a activat in domeniul dezvoltării rețelelor de distribuție, alianțe și asocieri, implementare a sistemelor, precum și în dezvoltarea culturii corporative.

Portofoliul lui Michael include proiecte care variază de la strategie in business și până la lansarea unor instituții de retail complet transformate, printre clienții acestuia numărându-se Alfa-Bank, Atlantico (Millennium BCP), BNP-Paribas, Citibank sau ING. Totodată, ajută companiile să creeze experiențe unice și memorabile pentru consumatori printr-o abordare holistică.

Bogdana Butnar , planner, online strategist si blogger

Planner, strateg online și blogger, Bogdana Butnar este în prezent Industry Manager la Google Romania. La un moment dat managing director & head of strategy MRM Worldwide România, Bogdana a avut de-a lungul carierei funcțiile de brand manager la Rompetrol sau planner la Headvertising și McCann și a colaborat ca freelancer cu Wieden și Karakter.

A facut un Master în Arts in Advertising la Metropolitan University Londra și este una dintre cele mai vizibile personalități din marketingul românesc.

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/leaders-in-marketing1/pregatirile-pentru-leaders-in-marketing-pe-ultima-sut-de-metri