Brandactivity
Locul desfasurarii: Camera de Comert Bucuresti - Sala G. Assan
Organizator: LEADERS Romania
Mai sunt doar 3 zile pentru inscrieri la Brandactivity…
... un seminar ce iti ofera posibilitatea de a invata concret cum se construieste o strategie de brand. De la A la Z.
Brandactivity va rezuma pasii si precesele de creatie si executare a strategiei de brand. Practicieni din aceste domenii vor veni sa iti povesteasca despre activitatile lor zilnice, folosind exemple practice si studii de caz atat din Romania cat si din strainatate. Impreuna cu ei vei parcurge pas cu pas etapele necesare construirii unui brand de succes. Pe parcursul celor doua zile de conferinta, Brandactivity va puncta urmatoarele aspecte:
• Care sunt pasii necesari in vederea crearii si a executarii unei strategii de brand?
• Cum se aplica strategia de brand pe piata romaneasca ?
• Cum va ajuta strategia de brand la ameliorarea si cresterea nivelului de competitivitate intr-un mediu in care Integrarea in Uniunea Europena sunt iminente, si la atingerea unei cote cat mai ridicate a pietei?
• Care este modalitatea utilizata de companii pentru a a identifica segmentele de piata ideale in ceea ce priveste clientii?
• Care sunt elementele esentiale ale pozitionarii de brand? Cum pot fi abordate in mod eficient aceste elemente prin intermediul mixului de marketing?
• Cum sunt utilizate modalitatile de comunicare – precum advertising-ul- in strategia de branding in general?
• Cum este determinate valoarea brand-ului?
• Cine ar trebui sa detina, sa conduca si sa ia decizii asupra brand-ului in cadrul unei companii?
Pe parcursul celor doua zile de conferinta, Brandactivity va puncta urmatoarele subiecte de interes:
Cercetarea si segmentarea pietei;
Pozitionarea brand-ului;
Pozitionarea brand-ului si Mixul de Marketing;
Strategia de brand si Comunicarea;
Cuantificarea valorii de brand;
Beneficiile Strategiei de Branding.
Si-au confirmat prezenta urmatorii speakeri:
Erik M. Anderson, Consultant Strategii de Branding, Accenture (New York)
Afrodita Blasius, Partner, Bridge Communication
Dragos Iliescu, Partner, D&D research
Alexandra Gatej, Marketing Manager, Unilever
Robert Zanescu, Marketing Manager, Raiffeisen Bank
Ravzan Matasel, Research & Strategic Planning Director, Leo Burnett
Teodora Migdalovici, Representative Romania, Cannes Lions
Raluca Oprescu - Research Manager CBR Sab Miller
Case Study – Harvard Business School - Customer-Centered Brand Management
Case Study - Catalin Lascu, Franchise & Marketing Manage, PepsiCo International
Case Study – ARBOmedia
Pana in prezent, s-au inscris marketing manageri, specialisti in PR si marketing, brand manageri din companii multinationale si romanesti de renume.
Ei vor fi acolo... noi te asteptam si pe tine!
Doina Nedelcu
LEADERS Romania
tel/fax: 021 311 0946
Despre LEADERS ROMANIA
Fundația LEADERS isi propune sa fie cea mai puternica sursa de idei si oameni valorosi din Romania. Contribuim la transformarea moderna a Romaniei prin dezvoltarea unor lideri responsabili si a unei mentalitati orientate catre implicare si actiune. Printre cele mai importante initiative ale Fundatiei LEADERS se numara Leadership Autentic, LEADERS School, LEADERS Education si LEADERS Academy.
Participare: Intrare libera