Campania de imagine pentru revista “Casa Mea” a fost realizata de Leo Burnett

BUCURESTI - 10 mai 2004

Comunicat tip General in Media / Publicitate

Leo Burnett a realizat strategia de brand, pozitionarea si campania din aceasta primavara pentru revista "Casa mea"

Grupul de presa Hiparion a incredintat agentiei Leo Burnett realizarea strategiei si creatiei pentru revista “Casa Mea”, specializata in decoratiuni interioare si exterioare, arhitectura si constructii.

Leo Burnett a realizat strategia de brand, pozitionarea si campania din aceasta primavara care se va declina pe TV, radio si print.

Intr-o zona publicistica inca intr-un stadiu incipient de comunicare, cu mesaje slabe si mai mult descriptive, “Casa Mea” lanseaza prima campanie coerenta si inchegata ce comunica o pozitionare clara si distincta.

“Ideea creativa se bazeaza pe un insight foarte puternic legat de procesul de redecorare al unei locuinte mai vechi sau de construire a uneia noi: toti proprietarii investesc foarte mult efort si bani, iar rezultatul nu poate sa ramana intre peretii casei – trebuie sa fie comunicat tuturor prietenilor si cunostintelor. Dupa ce termini o casa si te-ai implicat in constructie si decorare esti foarte mandru de casa ta” Mugur Patrascu – Brand Communication Supervisor

Si pentru ca foarte multi romani nu angajeaza profesionisti pentru aceste lucruri, revistele de specialitate sunt cele care asigura sursele de inspiratie si resursele creative ale oamenilor in acest domeniu.

Spotul TV are 30” si a fost realizat impreuna cu Multimedia Est, regizor Radu Muntean, DOP Tudor Lucaciu.
Conceptul creativ a mai fost declinat in 3 executii pe print si un spot radio care prezinta diferite ipostaze ale manifestarii mandriei de a avea o casa reamenajata dupa revista “Casa Mea”.

Din partea grupului Hiparion au participat la realizarea acestei campanii Ruxandra Chiurtu - PR Manager, Radu Gavrus – Director de Publicitate si Adrian Rus – Director Grup de Presa.

Din partea agentiei, echipa a fost formata din Bogdan Naumovici – Creative Director, Razvan Matasel – Strategic Planning Director, Ghica Popa – Art Director, Mihai Gongu / Irina Subulica – Copywriter, Laura Georgescu-Baron – A/V Production Director, Elena Livinti – Brand Communication Director, Mugur Patrascu – Brand Communication Supervisor, Anca Pintilie – Brand Communication Executive

Despre Leo Burnett Romania

Leo Burnett Romania se pozitioneaza ca agentia cu cele mai bune servicii de strategie si creatie din Romania. Leo Burnett Romania este detinatoarea titlului de Agentie a Anului si prima agentie romaneasca finalista la Cannes.
Claudia Serban
PR Officer
Leo Burnett Romania
claudia.serban@leoburnett.ro

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/leo-burnett-romania/campania-de-imagine-pentru-revista-casa-mea-a-fost-realizata-de-leo-burnett