Leo Burnett organizeaza cea de-a treia editie Cannes Predictions in Romania

BUCURESTI - 4 iunie 2004

Comunicat tip General in Media / Publicitate

Evenimentul Cannes Predictions 2004 se desfasoara anul acesta in cadrul Strategic 2004

Leo  Burnett  organizeaza cea de-a treia editie  Cannes Predictions  in Romania


Cea de-a treia editie a evenimentului Cannes Predictions initiat si organizat de Leo Burnett Romania se va desfasura anul acesta in parteneriat cu Business Media Group, in cadrul editiei Strategic 2004, eveniment dedicat publicitatii, marketingului si comunicarii si va avea loc in data de 8 iunie, ora 17.00, la Hotel Marriott – Grand Ballroom.

Leo Burnett Romania isi propune in acest an sa popularizeze si mai mult decat in anii precedenti acest eveniment, prin oferirea publicului larg a posibilitatii de a-si exprima preferintele si a-si verifica capacitatea de analiza publicitara.
Astfel, alaturi de evenimentul propriu-zis din 8 iunie, unde accesul se va face pe baza unei taxei de participare, Leo Burnett va ofera posibilitatea de a vota pe site-ul www.leoburnett.ro/cannesprediction creatiile considerate de public castigatoare la Cannes Lions.

Evenimentul “Cannes Predictions” a fost organizat pentru prima oara in 1986 de catre Leo Burnett Chicago pentru angajatii sai si a fost transmis mediei de specialitate. De-a lungul anilor, aceasta caseta a devenit o traditie mult asteptata, ce informa presa si liderii industriei de publicitate despre spoturile TV care aveau cele mai mari sanse sa castige Grand Prix-ul la festivalul “Cannes Lions”.

Evenimentul propriu - zis consta in vizionarea celor mai bune 50 de spoturi TV si alegerea acelora care sunt pretendente la marele premiu. Regulile desfasurarii sunt simple. Participantii la acest eveniment.fac predictii asupra celor mai bune 20 de spoturi care au sanse sa fie premiate de catre juriul de la Cannes.
Castigatorul Cannes Predictions este participantul care obtine cel mai mare scor in urma votului exprimat.

Astazi, caseta “Cannes Prediction” este vizionata in primele doua saptamani ale lunii iunie in peste 20 de tari, raspandind misiunea Leo Burnett de a impune standarde din ce in ce mai inalte pentru creativitate.

Incepand din 2002, Leo Burnett Romania organizeaza anual “Cannes Predictions” si in tara noastra, dorind sa ofere celor pasionati de publicitate posibilitatea de a vedea cele mai bune creatii din lume de la ultimul Cannes.

Leo Burnett Romania premiaza castigatorul concursului ”Cannes Predictions” organizat in cadrul Strategic 2004 cu un sejur la Festivalul de Publicitate al Noii Europe de la Portoroz, din luna octombrie.

Despre Leo Burnett Romania

Leo Burnett Romania se pozitioneaza ca agentia cu cele mai bune servicii de strategie si creatie din Romania. Leo Burnett Romania este detinatoarea titlului de Agentie a Anului si prima agentie romaneasca finalista la Cannes.


Claudia Serban
PR Officer
Leo Burnett Romania
claudia.serban@leoburnett.ro

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/leo-burnett-romania/leo-burnett-organizeaza-cea-de-a-treia-editie-cannes-predictions-in-romania