Eleganta, frumusete si rafinament la Valentine’s Day Charity Ball

BUCURESTI - 4 februarie 2011

Comunicat tip General in Monden / Lifestyle, Media / Publicitate, ONG

4 februarie 2011. Cea de-a V-a ediţie a Valentine’s Day Charity Ball se va desfăşura după formatul unei gale a frumuseţii, eleganţei, rafinamentului şi bunului gust. Organizatorii au pregătit pentru invitaţii lor momente artistice unice şi prezentări de ţinute de lux şi bijuterii unicat.

Oana Paveluc - Miss Universe Romania 2010

Oana Paveluc - Miss Universe Romania 2010

Cele care vor pune în valoare vestimentaţiile exclusiviste şi creaţiile celor mai talentaţi bijutieri vor fi chiar finalistele competiţiei Miss Universe Romania. Obişnuite atât cu lumina reflectoarelor cât şi cu voluntariatul pentru sprijinirea unor cauze sociale, modelele s-au implicat activ în pregătirea momentelor dedicate modei din desfăşurătorul Valentine’s Day Charity Ball.

„De cele mai multe ori ne lovim de mentalitatea conform căreia frumuseţea este incompatibilă cu inteligenţa. Ei bine, asocierea Organizaţiei Miss Universe® Romania cu proiectul Fundaţiei Blue Heron poate aduce argumente pentru demolarea acestei sintagme. Majoritatea finalistelor concursului Miss Universe® Romania susţin demersul Fundaţiei şi pentru asta le felicit şi le mulţumesc”, a declarat Valentina Ionescu, Director Program Miss Universe® Romania.

Pe lista invitaţilor de onoare ai evenimentului este şi Oana Paveluc, Miss Universe Romania 2010 şi Ambasador al Fundaţiei Blue Heron. Misiunea Oanei nu va fi deloc uşoară. Pe lângă faptul că a pregătit un moment surpriză pentru seara de bal, ea va trebui să le fie alături atât bursierilor Fundaţiei cât şi colegelor sale de podium.

„Implicarea în rezolvarea unor cauze sociale a fost unul dintre motivele pentru care m-am înscris în concursul Miss Universe® Romania. Am fost crescută în spiritul acesta, am făcut încă din vremea copilăriei voluntariat pentru diferite proiecte, iar acum, titlul de Ambasador al Fundaţiei Blue Heron îmi oferă minunata misiune de a-i motiva pe tinerii mai puţin favorizaţi, să-şi construiască un viitor mai bun”, a declarat Oana Paveluc, Miss Universe® Romania 2010.

Prima colecţie care ve fi prezentată oaspeţilor va purta semnătura Elégance. Stilul unic al colecţiilor va fi pus în valoare de frumoasele finaliste ale concursului Miss Universe Romania. Fondat  in 1938 in Germania, Elégance are 70 magazine în 55 de ţări, inclusiv in România din 2004, prin intermediul firmei Casa Frumoasă.  

Elégance este unul dintre cele mai reprezentative nume din sfera business prêt-à-porter, iar notorietatea brandului se datorează modului în care îmbina componenta  fashion a colecţiilor sale, cu imaginea unui lux discret, pentru un look contemporan à la française. Colecţia primăvară-vară 2011 vine cu o imagine modernă, cu accente sport şi influenţe urbane, din care nu lipsesc imprimeurile bogate, duo-urile contrastante precum cobalt-portocaliu şi nici infuziile vibrante de culori. Elégance înseamna în această vară unicitate, o aplecare către stilul individual al fiecărei femei, flatând deopotrivă feminitatea şi confortul.

Un alt brand care s-a alăturat atât proiectului Valentine’s Day Charity Ball cât şi Miss Universe Romania este Maximum Chic by Anca Maxim. Pentru ediţia 2011 a Balului, creatoarea Anca Maxim Midari a pregătit colecţia Universe of Love. Invitaţii evenimentului îşi vor delecta privirea cu rochii unicat, lucrate manual din cele mai rare materiale. Voalul, mătasea, aplicaţiile de cristale şi dantelă, fac din fiecare ţinută o operă de artă. Femeia care va intra în Universe of Love va fi mereu în centrul atenţiei, va fermeca prin eleganţă şi graţie şi cu siguranţă va câştiga dragostea celor din jur.

Ţinutele prezentate pe podium vor fi completate de creaţiile bijutierilor renumiţi ai casei Rafael & Son Diamonds. Cei peste 35 de ani de experienţă internaţională, unicitatea podoabelor şi eleganţa unică a şlefuirii în finisajul perfect al diamantelor, aduc mărcii Rafael & Son Diamonds poziţionarea de top în clasamentul creatorilor de bijuterii. Brandul este prezent din 2005 in Romania in exclusivitate in cele 12 magazine Cellini. La Valentine’s Day Charity Ball vor fi prezentate cele mai noi şi exclusiviste piese realizate de specialiştii bijutieri Rafael & Son Diamonds.

Evenimentul va avea loc sâmbătă, 12 februarie, la Palatul Ghika. Anul acesta, cu ajutorul donatorilor din România şi Statele Unite, Fundaţia şi-a propus să ofere 50 de burse noi în valoare de o mie de euro fiecărui student. Programul de Burse Universitare a sprijinit 115 tineri proveniţi din centrele de plasament din România, 44 dintre aceştia fiind deja absolvenţi şi aflându-se la începutul unei cariere promiţătoare.

 

Valentine’s Day Charity Ball 2011 este prezentat de Rafael & Son Diamonds

Sponsori principali:AutoKlass Group / Mercedes, Leo & Leo, Class Living, Coca Cola, Fundaţia Dinu Patriciu, Romanian International Bank, Cris-Tim şi Universitatea Romana-AmericanaSponsori:Anastasia Beverly Hills, Carrefour, Cellini, CertInvest, Optim Consulting, Debenhams, Diverta, Nestor Nestor Diculescu Kingston Petersen, RTC Holding, SIM Plus, Sinclea, Seeds for success, Taverna Sarbului, TransAir, Unirea Medical Center, Pictet Banque, EuroJet, S.O.C.A.R., Asociaţia pentru Protecţia Cetăţeanului

Parteneri:Palatul Ghika, Artmark, Residence Hotels, Clubul pentru România NOI, Liga Studenţilor Români din Străinatate (LSRS), PointMax, Fundația Radio România, Topline, Gett's, Miss Universe Romania, If Magic, Kryolan, Make up by Cristian Buca, Maximum Chic

Parteneri media:Business Review, Business Woman, Cocor MediaChannel, Lume Buna, Luxury Magazine, PHOTO Magazine, Revista VIP, România Libera, Tabu, The Chronicle, The Diplomat, România Pozitivă, 121.ro, AgentiaDePresaMondena.ro, Metropotam.ro, Cariereonline.ro

Pentru mai multe informaţii:

Valentina Ionescu

Director program

Miss Universe Romania

+40.722.175.066

www.MissUniverseRomania.com

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/leo-leo/eleganta-frumusete-si-rafinament-la-valentines-day-charity-ball