Lexicographic Model (of Brand Evaluation)

Definitie Lexicographic Model (of Brand Evaluation)

Model folosit in studiul consumatorului aflat in procesul de luare a deciziei si de evaluare a alternativelor ideea conform careia daca doua produse sunt egale in ceea ce priveste cel mai important atribut, atunci consumatorul va compara urmatorul atribut ca importanta, si daca si acesta este gasit in mod egal la ambele produse, va trece la urmatorul atribut ca importanta, si asa mai departe. In concluzie, decizia de achizitie este luata cand unul dintre produse contine intr-o mai mare masura un atribut decat rivalul sau. Alte modele de evaluare a brandului sunt modelul expectantei de valoare, modelul brandului ideal, modelul conjunctiv, modelul disjunctiv si modelul determinantei

Doresti sa adaugi un termen in dictionar ? Propune termen
Stii o definitie mai buna pentru Lexicographic Model (of Brand Evaluation)? Propune definitie

Comunicatedepresa.ro cuprinde informatii relevante pentru domenii diversificate precum: politica, afaceri, sport, lifestyle, informatii si stiri despre personalitatile sau institutiile cele mai mediatizate din Romania. Sectiunea de fata este dedicata definitiilor care se refera la subiectul Lexicographic Model (of Brand Evaluation).

Aceasta zona va concentra cele mai noi definitii referitoare la Lexicographic Model (of Brand Evaluation). Definitiile termenilor despre Lexicographic Model (of Brand Evaluation) cuprinse in aceasta sectiune sunt adaugate de catre utilizatorii site-ului, prin urmare responsabilitatea continutului acestora revine acestora. In cazul in care doriti sa luati legatura cu reprezentantii companiilor care au emis evenimentele si comunicate referitoare la Lexicographic Model (of Brand Evaluation), va invitam sa accesati paginile de comunicate si evenimente create referitor la Lexicographic Model (of Brand Evaluation).