Din culisele Facebook: „Cum să vinzi mai mult prin storytelling?” la TeCOMM 2016

Cluj - Napoca - 15 septembrie 2016

Comunicat tip General in Afaceri, Media / Publicitate, Internet

Live site

Companii de renume precum Facebook, Amazon, Google sau Apple folosesc conceptul de storytelling ca o puternică strategie de comunicare a brand-ului pentru a crea relații noi și a crește astfel rata de conversie.

Din culisele Facebook: „Cum să vinzi mai mult prin storytelling?” la TeCOMM 2016

Cătălina Ionescu, Client Partner for Global Marketing Solutions la Facebook, va împărtăși în cadrul TeCOMM eCommerce Conference&Expo modalitățile prin care companiile își pot crește vânzările prin intermediul storytelling-ului.

Cu o experiență de peste 8 ani în marketing, Cătălina a lucrat in trecut pentru Procter&Gamble, iar în prezent, activitatea sa se axează pe dezvoltarea strategiilor de afaceri împreună cu profesioniști din marketing, utilizând servicii și produse Facebook.

Storytelling-ul, unul dintre marile avantaje ale platformelor Facebook și Instagram

În cadrul workshop-ului Cum să vinzi mai mult prin storytelling, Cătălina va prezenta studii de caz care vin în ajutorul magazinelor online ca sursă de inspirație pentru dezvoltarea afacerilor prin creșterea vizibilității brand-ului și, în final, a vânzărilor.

Cea de-a 9-a ediții a evenimentului TeCOMM reunește în 25-26 octombrie, la Grand Hotel Italia din Cluj-Napoca, peste 300 de proprietari ai magazinelor online și profesioniști în eCommerce.

Poveștile de succes – tendința anului 2016 în eCommerce

În comerțul electronic, storytelling-ul nu este de neglijat, povestea din spatele unui produs fiind unul dintre principalii factori care îi îndeamnă pe cumpărători să-l aleagă, conform publicației engadget.com. Utilizarea storytelling-ului poate aduce creșteri și beneficii considerabile unui brand, rețeaua de socializare Facebook înregistrând, în al doilea trimestru al anului curent, venituri de 6,44 miliarde de dolari, în creștere cu 59% față de anul precedent, arată paginademedia.ro. Un factor important în acest sens a fost, conform fondatorului Mark Zuckerberg, progresul pe care serviciul de video l-a înregistrat.

Cu toate acestea, pentru a crea imaginea unui brand și pentru a crește vânzările, proprietarii de magazine online și profesioniștii în eCommerce au nevoie, pe lângă povestea brand-ului și de cât mai multe date cu privire la clienții sau potențialii clienți. Lucia Ciucă, Managing Director la Quantum Data Science, va susține în cadrul TeCOMM workshop-ul Cum să utilizezi DATE pentru compania și strategia de marketing, unde va prezenta studii de caz care măsoară audiența publicului și oferă o înțelegere mai bună a consumatorilor de online.

Start-up Area, cum să creezi și să dezvolți un magazin online de la A la Z

Noutatea acestei ediții o reprezintă Start-up Area, sesiunea dedicată celor care intenționează să își deschidă un magazin online sau proprietarilor care se află la începutul unei astfel de inițiative. Start-up Area este o secțiune structurată sub forma a patru workshop-uri, în cadrul cărora participanții vor afla cum își pot deschide magazinul online, cum să își aleagă compania de curierat și logistică și cum anume trebuie să fie comunicat brand-ul, si alte aspecte care duc la fidelizarea clienților. Profesioniștii în eCommerce care vor susține workshop-urile în cadrul Start-up Area sunt Călin Biriș (Director Digital Loopaa Marcom), Cosmin Dărăban (CEO&Co-Fondator Silkweb) sau Attila Birtha (Managing Partner Proclick).

Workshop-uri, prezentări și sesiuni de dezbateri, în ambele zile ale evenimentului

Evenimentul TeCOMM include în cele două zile ale evenimentului prezentări, workshop-uri și dezbateri susținute de peste 30 de speakeri internaționali și naționali. În prima zi a evenimentului vor avea loc prezentările susținute de speakerii Ivan Imhoff (Fondator House of Kaizen), Paul Papadimitriou (Fondator Intelligencr), Jonathan Chippindale (Director Executiv Holition), Hando Sinisalu (CEO Best Marketing International), Giacomo Summa (CEO&Co-fondator Stylect) și Mitch Goldman (Head of Product Storegecko).

Cea de-a doua zi a evenimentului este dedicată workshop-urilor, iar subiectele prezentate se vor axa pe Marketing, Antreprenoriat și Conversii/SEO/PPC. Alături de Cătălina Ionescu, speakerii Marius Deak (Fondator&CEO Green Pixel), Monica Jitariuc (Managing Director The Practice MSLGROUP), Lucia Ciucă (Managing Director Quantum Data Science), Ovidiu Joița (Director iAgency), Florinel Ioan Chiș (Director Executiv AMRO), Cristian Ignat (Chief Canopyst Canopy), Sergiu Neguț (Associate Dean, Maastricht School of Management) și Ionuț Grosu (Managing Director&Founder la Service Return).

Evenimentul TeCOMM eCommerce Conference&Expo, sub semnătura Libero Events, se află la cea de-a 9-a ediția, fiind unul dintre cele mai mari evenimente de profil din Europa de Est. La ediția din acest an, tema centrală este Sell them your story, iar participanții vor afla informații despre maximizarea profitului online, creșterea ratei de conversie, sau storytelling în eCommerce.

Despre Libero Events

Companiile care au înțeles aportul pe care conferința de eCommerce îl are în dezvoltarea mediului de afaceri online și care susțin acest eveniment sunt:

Gold Sponsor: Ve Interactive, Mastercard

Recommended Payment Processor: MobilPay

Parteneri: Easyhost, DWF, Hostvision, Proclick, IAgency, Service Return, Profitshare, Conectoo, Chic Ville, EuroGSM, MxHost, Optivoice, Free Wifi, Amprenta.

Official car: Pony Car Sharing

Madalina Hodorog

Project Manager Libero Events / E-mail: madalina@liberoevents.ro / Tel.: 0741 401 399

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/libero-events/din-culisele-facebook-cum-sa-vinzi-mai-mult-prin-storytelling-la-tecomm-2016