Limited-Line Strategy

Definitie Limited-Line Strategy

Decizia unui producator de a oferi un numar mai mic de produse decat variantele posibile. Vezi Full-Line Strategy

Doresti sa adaugi un termen in dictionar ? Propune termen
Stii o definitie mai buna pentru Limited-Line Strategy? Propune definitie

Comunicatedepresa.ro cuprinde informatii relevante pentru domenii diversificate precum: politica, afaceri, sport, lifestyle, informatii si stiri despre personalitatile sau institutiile cele mai mediatizate din Romania. Sectiunea de fata este dedicata definitiilor care se refera la subiectul Limited-Line Strategy.

Aceasta zona va concentra cele mai noi definitii referitoare la Limited-Line Strategy. Definitiile termenilor despre Limited-Line Strategy cuprinse in aceasta sectiune sunt adaugate de catre utilizatorii site-ului, prin urmare responsabilitatea continutului acestora revine acestora. In cazul in care doriti sa luati legatura cu reprezentantii companiilor care au emis evenimentele si comunicate referitoare la Limited-Line Strategy, va invitam sa accesati paginile de comunicate si evenimente create referitor la Limited-Line Strategy.