Reduceţi costurile apelând la servicii externalizate de Call Center

BUCURESTI - 4 mai 2009

Comunicat tip General in Afaceri

În cadrul unui studiu realizat în 2008 de către compania Linea Directa Communications, în România, cele mai externalizate servicii sunt cele de relaţii clienţi (65%), urmate de serviciile de cercetare de piaţă (49%). Se observă externalizarea redusă a serviciilor legate de vânzări, ca outbound, inbound sau generare clienţi, întrucât ponderea externalizării acestora reprezintă mai puţin de 30%.

Practica de a apela la firme externe care să preia anumite activităţi ce se desfăşoară în mod normal într-o companie, a devenit un concept familiar şi în România. Spre exemplu, companiile mici externalizează activităţile legate de contabilitate, IT, distribuţie şi multe alte funcţii importante - de multe ori pentru că nu au altă soluţie. În schimb, companiile mari apelează la outsourcing pentru a reduce costurile sau pentru a derula anumite proiecte sezoniere, dar şi pentru a-şi concentra eforturile asupra domeniului lor principal de activitate.

Outsourcingul vă poate ajuta să salvaţi până la 40% din costurile totale
Având o experienţă de peste 12 ani în derularea de proiecte internaţionale, în climatul economic actual Linea Directa Communications recomandă atât marilor companii cât şi celor de talie medie să analizeze următoarele aspecte:

Creşterea eficienţei. Companiile care desfăşoară intern operaţiuni de cercetare, dezvoltare, marketing, distribuţie, training, etc suportă cheltuieli mult mai mari, costuri care se regăsesc în preţul de vânzare al produselor. Externalizarea anumitor activităţi standard vă ajută în redimensionarea cheltuielilor şi poate să vă ofere un important avantaj competitiv.

Reducerea costurilor de personal. Angajarea şi instruirea personalului poate implica costuri enorme, iar de multe ori angajaţii nu se ridică întotdeauna la nivelul aşteptărilor dumneavoastră. Outsourcing-ul vă permite să concentraţi resursele umane acolo unde aveţi mai multă nevoie.

Minimizarea riscurilor. Fiecare investiţie în afaceri poate implica anumite costuri de risc. Piaţa, concurenţa, legislaţia, precum şi tehnologiile se pot schimba foarte rapid. Companiile prestatoare de servicii Call Center îşi asumă aceste riscuri şi aria lor de expertiză îi ajută în evitarea acestori riscuri.
Îmbunătăţirea relaţiilor cu clienţii. “Cum să ne tratăm clienţii?” este o întrebare cheie la care trebuie să se răspundă cu atenţie. Unele servicii de Cutomer Care se realizează mai bine prin outsourcing, întrucât companiile prestatoare sunt specializate pe diferite pieţe şi experienţa îşi spune cuvântul în executarea acestor operaţiuni.

În cadrul unui studiu realizat în 2008 de către compania Linea Directa Communications, în România, cele mai externalizate servicii sunt cele de relaţii clienţi (65%), urmate de serviciile de cercetare de piaţă (49%). Se observă externalizarea redusă a serviciilor legate de vânzări, ca outbound, inbound sau generare clienţi, întrucât ponderea externalizării acestora reprezintă mai puţin de 30%.

Acest lucru indică posibilitatea unei creşteri în activităţile de vânzări la un nivel similar cu cel din ţările dezvoltate din Europa de Vest şi America de Nord, ţări în care externalizarea activităţilor de Call Center este văzută ca intrument de marketing, rezultatele fiind pe măsura aşteptărilor.

Despre Linea Directa Communications

Linea Directa Communications este parte a Grupului Studio Moderna, experţi în marketing direct. Prezenţi în 19 ţări din Europa Centrală şi de Est, Grupul a înregistrat cea mai mare şi mai rapidă dezvoltare pe pieţele de profil.

Linea Directa Communications oferă clienţilor săi din spaţiul CEE servicii de MD prin Centrele de Customer Management.

Principalele servicii sunt cele de Call Center, DataLab, vânzări dar şi cele de loializare a clienţilor.
Lista de clienţi include companii foarte cunoscute din diverse industrii: IT, domeniul bancar, auto, retail şi FMCG.

Aurora Popa
Marketing Department
Linea Directa Communications
Bd-ul. Iuliu Maniu, nr. 7, Corp A, et. 4 intrarea din Vasile Milea
Bucuresti, Sector 6
Romania
Tel: +40 21 407 95 80; +40 721 71 95 10
Fax: +40 21 407 57 98


aurora.popa@linea-directa.eu

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/linea-directa-communications/reduceti-costurile-apeland-la-servicii-externalizate-de-call-center