Lineaire

Definitie Lineaire

In merchandising, lungimea/suprafata disponibila pentru etalarea unui produs, intr-un raion. Fiecare referinta din raion se caracterizeaza printr-o anumita lungime de etalare, intindere care se exprima prin numarul de expuneri ale marcii in cadrul liniarului (privita din fata). Principalii indicatori de analiza ai liniarului: marja bruta unitara = pret de vanzare a unei marci - cost de achizitierata de marca = marja bruta unitara / pret de vanzare x 100profit brut = marja bruta unitara x volumul desfacerilor realizate in cadrul liniaruluistoc mediu = (stoc final + stoc initial) / 2coeficient de rotatie = volumul desfacerilor / stoc mediuproductivitate = cifra de afaceri realizata / suprafata totala a liniaruluirentabilitate = profit brut / suprafata totala a liniaruluiindice de trecere = numar de clienti care s-au deplasat prin fata liniarului / numar de clienti care au intrat in magazinindice de achizitie = numarul de clienti care au cumparat produse din cadrul liniarului / numar de clienti care au intrat in magazinindice de atractivitate = indice de achizitie / indice de trecere s.a.

Doresti sa adaugi un termen in dictionar ? Propune termen
Stii o definitie mai buna pentru Lineaire? Propune definitie

Comunicatedepresa.ro cuprinde informatii relevante pentru domenii diversificate precum: politica, afaceri, sport, lifestyle, informatii si stiri despre personalitatile sau institutiile cele mai mediatizate din Romania. Sectiunea de fata este dedicata definitiilor care se refera la subiectul Lineaire.

Aceasta zona va concentra cele mai noi definitii referitoare la Lineaire. Definitiile termenilor despre Lineaire cuprinse in aceasta sectiune sunt adaugate de catre utilizatorii site-ului, prin urmare responsabilitatea continutului acestora revine acestora. In cazul in care doriti sa luati legatura cu reprezentantii companiilor care au emis evenimentele si comunicate referitoare la Lineaire, va invitam sa accesati paginile de comunicate si evenimente create referitor la Lineaire.