Linie de produs

Definitie Linie de produs

Grup de produse strans inrudite (care au un atribut comun sau care deriva dintr-un model de baza), comercializate de aceeasi companie. O firma poate avea una sau mai multe linii de produse, fiecare continand un numar mai mic sau mai mare de modele (variante) de produse - stabilite in functie de numarul de segmente de consumatori deservite in cadrul pietei. V. gama sortimentala.

Doresti sa adaugi un termen in dictionar ? Propune termen
Stii o definitie mai buna pentru Linie de produs? Propune definitie

Comunicatedepresa.ro cuprinde informatii relevante pentru domenii diversificate precum: politica, afaceri, sport, lifestyle, informatii si stiri despre personalitatile sau institutiile cele mai mediatizate din Romania. Sectiunea de fata este dedicata definitiilor care se refera la subiectul Linie de produs.

Aceasta zona va concentra cele mai noi definitii referitoare la Linie de produs. Definitiile termenilor despre Linie de produs cuprinse in aceasta sectiune sunt adaugate de catre utilizatorii site-ului, prin urmare responsabilitatea continutului acestora revine acestora. In cazul in care doriti sa luati legatura cu reprezentantii companiilor care au emis evenimentele si comunicate referitoare la Linie de produs, va invitam sa accesati paginile de comunicate si evenimente create referitor la Linie de produs.