Doar 1 zi pana cand expira oferta early-bird la Evenimentul Anului in E-Commerce – GPeC 2013!

BUCURESTI - 14 octombrie 2013

Comunicat tip General in Afaceri, IT&C, Tehnologie, Retail, Internet

Cei interesati sa participe la Conferintele Nationale de E-Commerce si la Festivitatea de Premiere GPeC 2013 mai au timp pana maine, 15 octombrie inclusiv, sa beneficieze de oferta early-bird pentru achizitionarea biletului de acces la pretul de 49 EUR + TVA, in loc de 69 EUR + TVA. Evenimentul Anului in E-Commerce – GPeC 2013 se va desfasura pe 5 noiembrie, in Bucuresti, iar inscrierile se fac pe GPeC.ro/festivitate/conferinta.

 GPeC este singurul eveniment din online – poate chiar din Romania – care dureaza 7 luni in fiecare an, structura lui fiind deosebit de complexa: pe de o parte, am dezvoltat cea mai ampla competitie a magazinelor online cu scopul de a creste calitatea site-urilor de e-commerce, iar pe de alta parte, livram know-how de calitate si networking la greu. 

Andrei Radu, Founder & CEO GPeC

Chiar daca inscrierile la GPeC 2013 se vor incheia pe 31 octombrie, doar pana maine, 15 octombrie, mai este valabila oferta early-bird prin care cei interesati beneficiaza de 20 de euro discount din valoarea taxei de participare, platind doar 49 EUR + TVA in loc de 69 EUR + TVA pentru 1 bilet de acces.

Marii jucatori vin la GPeC 2013

Potrivit organizatorilor, pe data de 5 noiembrie, “Bucurestiul devine inima comertului electronic romanesc in cadrul GPeC 2013″, acestia anuntand o lista impresionanta de speakeri, reprezentanti ai principalilor jucatori din piata: Visa, MasterCard, FashionDays, Molecule F, FashionUP, evoMAG, F64, PC Garage, PC Fun, Oktal, Paravion, RomCard, 2 Parale, Cargus, FAN Courier, DPD Romania, Marks Romania, BootCamp University, ContentSpeed, ECOMpedia, DigitalStar (Leo Burnett), My Media (The Group). Lista, insa, nu se incheie aici, iar organizatorii promit nume la fel de sonore, pe care piata le va intalni in cadrul GPeC 2013.

Surpriza GPeC 2013 este aducerea, pentru prima oara in Romania, a lui Daniel Dubin, Channel Sales Manager ClickTale – unul dintre cele mai cunoscute tool-uri de Customer Experience Analytics la nivel mondial, folosit de companii de top precum: T-Mobile, Booking.com, Lenovo, Logitech, Virgin, CBS, Orange, Verisign, Kenwood etc. Daniel va sustine un keynote speech de 45 de minute despre optimizarea conversiilor, pe care “nimeni nu ar trebui sa il rateze”, dupa cum declara Andrei Radu, Founder & CEO GPeC.

Subiecte de maxim interes dezbatute in cadrul GPeC 2013

Prin intermediul speakerilor prezenti la GPeC 2013 si a experientei vaste de care dispun, topicurile dezbatute vor fi de un real interes pentru oricine activeaza in piata de e-commerce sau vrea sa isi lanseze o afacere online: statistici de piata, predictii pentru 2014, branding, marketing, social media, studii de caz pe segmente de piata de top: fashion, turism, it&c, optimizarea conversiilor, loializare, cresterea vanzarilor.

GPeC, cel mai important eveniment de comert electronic din Romania

“GPeC este abrevierea de la Gala Premiilor eCommerce, titulatura care te duce cu gandul la un eveniment de o seara in care se impart niste premii… Gresit! GPeC este singurul eveniment din online – poate chiar din Romania – care dureaza 7 luni in fiecare an, structura lui fiind deosebit de complexa: pe de o parte, am dezvoltat cea mai ampla competitie a magazinelor online cu scopul de a creste calitatea site-urilor de e-commerce, iar pe de alta parte, livram know-how de calitate si networking la greu. GPeC inseamna un cumul de alte evenimente stand-alone: organizam de 2 ori pe an Conferintele Nationale de E-Commerce, suntem cei care au pus bazele singurei Scoli de Vara in Comertul Electronic, suntem cei care au lansat primul program din Romania pentru atestarea magazinelor online care respecta legea si bunele practici in e-commerce: TRUSTED.ro”, declara Andrei Radu. “Iar tot ce am spus anterior, e minimum de sinteza despre GPeC; se poate scrie o carte despre tot ce inseamna GPeC”, adauga el.

GPeC 2013 – Evenimentul Anului in E-Commerce se va desfasura pe 5 noiembrie, in Bucuresti, la Crystal Palace Ballrooms. Intreaga zi este formata din 2 module importante: Conferintele Nationale de E-Commerce si Festivitatea de Premiere GPeC, in cadrul careia se vor decerna premiile pentru cele mai bune magazine online ale anului din cele 120 inscrise in competitie.

Pana maine, 15 octombrie inclusiv, este valabila oferta early-bird de 49 EUR + TVA in loc de 69 EUR + TVA – costul unui bilet de acces. Inscrierile se fac pe GPeC.ro/festivitate/conferinta – aceeasi pagina in care organizatorii aduc frecvent update-uri despre evenimentul din 5 noiembrie.

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/link-magazine/doar-1-zi-pana-cand-expira-oferta-early-bird-la-evenimentul-anului-in-e-commerce-gpec-2013