Peste 60 de magazine online au participat la Intalnirile GPeC din 14 si 15 iunie 2012

BUCURESTI - 19 iunie 2012

Comunicat tip General in IT&C, Retail, Internet

Cea de a 7-a editie a Galei Premiilor eCommerce (GPeC) a reunit in competitie 90 de magazine online, din care peste 60 au fost prezente la Intalnirile GPeC desfasurate in zilele de 14 si 15 iunie, la Orange Concept Store, in Bucuresti. Scopul Intalnirilor GPeC a constat in oferirea de recomandari si dezbaterea principalelor probleme sesizate de juriul Galei in urma primei etape de evaluare a magazinelor inscrise in competitie.

Etapa initiala de jurizare GPeC s-a incheiat pe data de 12 iunie, cele 90 de magazine participante fiind analizate de 17 specialisti prin peste 85 de criterii de evaluare, necesare oricarui business online de succes. Dupa incheierea primei etape de jurizare, magazinele online au avut posibilitatea sa se intalneasca fata in fata cu juriul GPeC pentru a discuta pe baza raportului de auditare si pentru a primi sfaturi avizate de la specialisti, in asa fel incat sa isi imbunatateasca magazinul online si sa isi creasca afacerea.

Utilitatea Intalnirilor GPeC a fost extrem de apreciata de catre magazinele online participante: “Intalnirea cu membrii juriului de la GPeC a fost pentru mine o experienta foarte placuta. GPeC mi-a oferit sansa sa discut cu cei mai buni oameni in domeniu si sa primesc de la ei sfaturi avizate legate de problemele pe care le are magazinul meu online. Sunt sigura ca dupa ce voi iesi din aceasta competie site–ul meu va fi mult schimbat in bine. Multumesc GPeC!”, spune Adelina Oprea, Marketing Manager ZorileStore.ro

“Se spune ca o imagine face cat 1000 de cuvinte. Eu as spune ca intalnirile GPeC valoreaza cat 1000 de mail-uri. De ce? Pentru ca avem ocazia sa intalnim specialisti in acest domeniu foarte vast, specialisti care ti-au analizat magazinul si iti spun ce faci bine si - mai important - ce NU faci bine. Iar pentru ceea ce nu faci bine, iti ofera idei si sugestii despre cum/ce ai putea sa modifici, ca sa devii mai bun. Noua nu ne ramane decat partea cea mai usoara  – sa le punem cap la cap si sa le implementam!” – Suzana Vasilachi, Project Manager iLux.ro.

“Ca in fiecare an, intalnirile cu juratii au fost constructive si utile pentru a intelege punctajul primit in rapoarte. Am trecut printr-un audit complet al site-ului, de la verificare pana la primirea unor solutii. Ceea ce putem sa afirmam fara nicio retinere este ca orice magazin online are doar de castigat din participarea la GPeC. Primim informatii pretioase din partea unui grup de specialisti ce se dedica online-ului romanesc si optimizarii comertului electronic.” – Edi Tecsan, General Manager GamesLine.ro

Potrivit organizatorilor, magazinele online care nu au putut fi prezente la Intalniri, vor primi rapoartele de jurizare pana maine, 20 iunie, inclusiv – avand posibilitatea sa schimbe e-mail-uri cu membrii juriului, in cazul in care au neclaritati.

Pana pe 17 august 2012, magazinele au timp sa puna in practica recomandarile juriului GPeC in asa fel incat sa isi creasca performantele si sa intre in etapa finala de jurizare mai bine pregatite, aceasta desfasurandu-se in intervalul 17 septembrie – 15 octombrie 2012.

Odata cu perioada de aplicatii practice, organizatorii Galei vor pune la dispozitia magazinelor participante scriptul Voice of Customer, prin intermediul caruia comerciantii vor putea afla care sunt motivele de abandon ale cosului de cumparaturi inainte de finalizarea tranzactiei de catre proprii clienti.

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/link-magazine/peste-60-de-magazine-online-au-participat-la-intalnirile-gpec-din-14-si-15-iunie-2012