Primele 60 de magazine online au ales până acum să participe în Competiția GPeC! Oferta de înscriere early-bird expiră în două zile

BUCURESTI - 19 mai 2016

Comunicat tip General in Afaceri, IT&C, Tehnologie, Retail, Internet

Live site

Brand-urile cunoscute publicului larg au ales să se înscrie în Competiția Magazinelor Online GPeC 2016: Otter, Sephora, Floria, Animax, BestKids, LaFemme, WatchShop sunt doar câțiva din retailerii care participă anul acesta în Competiție. Orice magazin online cu o vechime de minimum 6 luni de existență în piață se poate înscrie în Competiția GPeC până pe 31 Mai 2016. Însă, dacă alege să se înscrie până pe 20 Mai, ora 23:59 (ora României) beneficiază de oferta early-bird, adică de reduceri semnificative de preț din taxa de participare.

Avantajele magazinelor online care se înscriu în Competiția GPeC 2016

Avantajele magazinelor online care se înscriu în Competiția GPeC 2016

 Dorim să vă mulțumim pentru recomandări, majoritatea au fost puse în practică și au produs efecte pozitive în ceea ce privește rata de conversie, numărul de comenzi, numărul de abonați la newsletter, numărul de pagini vizualizate, bounce rate. 

Magazin online înscris în Competiția GPeC 2015

Prin cele peste 120 de criterii de evaluare a fiecarui website, Competiția GPeC este punctul de referință pentru orice comerciant online care își dorește un adevărat audit al propriei afaceri în așa fel încât să știe exact ce trebuie optimizat pentru a vinde mai mult.

Doar 3 din avantajele magazinelor online care se înscriu în Competiția GPeC

1. Audit profesionist al propriului website. Fiecare magazin online va fi analizat de Juriul GPeC format din 20+ specialiști în e-commerce, ținând cont de peste 120 de criterii de evaluare – cele mai importante reguli despre cum să ai un website bine structurat, care să te ajute să vinzi mai mult. Analizarea website-urilor se face în două etape de evaluare și la momente diferite de timp pentru a urmări evoluția magazinelor pe parcursul anului. Un astfel de audit realizat de un consultant extern, ar costa minimum 2.500 de euro, în timp ce taxa de participare la GPeC pornește de la 260 euro.

Cel mai mare câștig este că magazinele online primesc rapoartele de jurizare care conțin note pe fiecare criteriu în parte, precum și scurte comentarii / recomandări despre ce trebuie îmbunătățit.

2. Pe lângă auditul website-ului, fiecare magazin online va fi evaluat din punct de vedere al îndeplinirii obligațiilor conform legislației în vigoare și va primi Marca de Încredere TRUSTED.ro în mod gratuit pentru 12 luni. Astfel, șansa de a primi amenzi la eventuale controale tematice este redusă și, în același timp, comercianții se diferențiază față de concurență fiind atestați de o entitate neutră, fără interese în piață.

3. Acces gratuit la GPeC Summit 25-26-27 Mai 2016. În funcție de pachetul ales la înscriere (Premium sau Platinum), magazinele online beneficiază de 2, respectiv 3 bilete gratuite la GPeC Summit – Cel mai Important Eveniment de E-Commerce din CEE care se va desfășura în zilele de 25-26-27 Mai 2016, la București.

9 speakeri internaționali, experți practicieni în e-commerce și digital marketing, vor urca pe scena GPeC Summit oferind conținut relevant și direct aplicabil pentru orice business online: David Darmanin (Hotjar), Brian Dean (Backlinko), Karl Gilis (AGConsult), Alex Langshur (Cardinal Path), Marie Polli (ConversionXL) sunt doar câțiva dintre ei.

Speakerilor internaționali li se vor alătura numele sonore ale e-commerce-ului românesc precum: Altex, eMAG, Google, Orange etc.

În cele 3 zile de GPeC Summit, toți cei care activează în e-commerce vor avea parte de conferință, 12 workshop-uri aplicate, expo B2B cu principalii furnizori de servicii, precum și networking cu elita industriei în cadrul petrecerii GPeC din 25 Mai.

Agenda completă pe zile și pe ore a evenimentului poate fi consultată pe website-ul GPeC la: http://www.gpec.ro/agenda-gpec-summit-mai/

Prețul unui bilet de acces la GPeC Summit pentru toate cele 3 zile este de 207 euro/persoană, dar magazinele online care aleg să se înscrie în Competitiția GPeC plătesc 310 euro și primesc gratuit 2 bilete la GPeC Summit!

Toate avantajele participării magazinelor online în Competiția GPeC pot fi accesate pe site-ul organizatorilor: http://www.gpec.ro/avantajele-participarii/

Efectul participării în Competiția GPeC: mai multe conversii, mai multe vânzări

Iată ce crede un magazin online înscris anul trecut în Competiția GPeC despre beneficiile participării: "Dorim să vă mulțumim pentru recomandări, majoritatea au fost puse în practică și au produs efecte pozitive în ceea ce privește rata de conversie, numărul de comenzi, numărul de abonați la newsletter, numărul de pagini vizualizate, bounce rate."

Oferta early-bird de înscriere în Competiția GPeC expiră vineri, 20 Mai 2016, ora 23:59. Înscrierile se pot face completând formularul online de pe website-ul GPeC: http://www.gpec.ro/inscriere-competitia-magazinelor-online/

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/link-magazine/primele-60-de-magazine-online-au-ales-pana-acum-sa-participe-in-competitia-gpec-oferta-de-inscriere-early-bird-expira-in-doua-zile