Şcoala de Vară de E-Commerce GPeC – singura serie de cursuri de comerţ electronic din România – se va desfăşura în perioada 26-31 august 2015

BUCURESTI - 27 iulie 2015

Comunicat tip General in Afaceri, IT&C, Retail, Internet, Cursuri

Live site

GPeC (Gala Premiilor eCommerce) – cel mai Important Eveniment de Comerţ Electronic din Romȃnia, ajuns la a 10-a ediţie anualǎ – anunţǎ începerea înscrierilor la Şcoala de Varǎ de E-Commerce GPeC care se va desfǎșura în perioada 26-31 august 2015, la Family Hotel Arnica*** din Moeciu de Sus, jud. Brasov. Şcoala de Varǎ de E-Commerce GPeC este singura serie de cursuri intensive de e-commerce din Romȃnia dedicatǎ celor care activeazǎ în comerţul electronic și vor sǎ își dezvolte afacerea sau care își doresc sǎ deschidǎ un magazin online și vor sǎ afle cum sǎ îl facǎ profitabil.

Şcoala de Vară de E-Commerce GPeC – singura serie de cursuri de comerţ electronic din România – se va desfăşura în perioada 26-31 august 2015
 Pe lȃngǎ informaţia punctualǎ transmisǎ de traineri, Şcoala de Varǎ GPeC înseamnǎ și consultanţǎ avizatǎ în cadrul discuţiilor 1 la 1 dintre participanţi și speakeri, împǎrtǎșirea experienţelor de business între colegii de curs, precum și networking, distracţie și team building în fiecare dupǎ-amiazǎ, cu oamenii frumoși din online.  

Andrei Radu, CEO & Founder GPeC

În cadrul Şcolii de Vara GPeC au loc 12 cursuri de 90 de minute fiecare, adicǎ nu mai puţin de 18 ore de informaţie premium de la unii dintre cei mai buni specialiști în e-commerce, conţinutul transmis participanţilor fiind personalizat și conţinȃnd exemple concrete din site-urile lor pentru a-i ajuta sǎ își optimizeze conversiile și sǎ vȃndǎ mai mult.

Cine sunt trainerii Şcolii de Varǎ de E-Commerce GPeC?

Trainerii Şcolii de Varǎ GPeC 2015 au o vastǎ experienţǎ în e-commerce și în marketing online, oferindu-le participanţilor tips & tricks despre cum își pot imbunǎtǎţi afacerea (în ordine alfabetică): Alin Vlad (Director of Online Sales & Marketing Heimdal Security); Andrei Radu (CEO & Founder GPeC); Bianca Dǎncilǎ (Founder & Managing Director GripAds); Costin Radu (Managing Partner The Geeks); Cristian Ignat (PPC Marketing Manager 2Parale); Dan Vîrtopeanu (Managing Partner BreezeMobile); Eugen Potlog (Manager Conectoo); Horia Neagu (Digital Marketing Consultant); Iulian Pǎdurariu (Consultant Marketing The Marks); Liviu Taloi (Co-Founder ECOMpedia & Community Manager GPeC); Raluca Radu (Senior Digital Marketing Consultant) și Silviu Toma (Associate Partner MicroAnalytics).

Subiectele dezbǎtute în cadrul workshop-urilor

Cele 12 workshopuri din cadrul Şcolii de Varǎ GPeC 2015 sunt axate pe exemple concrete și pe studii de caz, în așa fel încȃt fiecare participant sǎ poatǎ pună în practicǎ rapid recomandǎrile trainerilor și sǎ își dezvolte afacerea. Cursanţii își vor gǎsi rǎspunsuri la unele dintre cele mai arzǎtoare întrebǎri:

    - Cum mǎsor eficienţa campaniilor mele de marketing, ce trebuie sǎ urmǎresc în Analytics și ce decizii iau pe termen mediu și lung în funcţie de rezultatele actuale?;
    - De ce a devenit “Mobile” prioritatea nr. 1 pentru magazinele online? Mobi-site sau aplicaţie mobile? – avantaje și dezavantaje, particularitǎţi și exemple concrete din site-urile participanţilor;
    - Cum fac sǎ vȃnd mai mult? Cȃt de mult conteazǎ optimizarea paginii de produs și cum aratǎ pagina de produs idealǎ?;
    - Cum îmi aleg canalele de marketing potrivite pentru business-ul meu? Ce abordare și ce strategie trebuie sǎ am pentru fiecare canal în parte?;
    - Care sunt cele mai frecvente greșeli în e-commerce? Ce ar trebui sǎ fac și ce nu? – cazuri concrete în urma a celor 10 ani de experienţǎ GPeC și a celor peste 800 de magazine online analizate de-a lungul timpului;
    - Cum poate “content marketing” sǎ facǎ diferenţa în e-commerce? Ce sfaturi practice și ieftine/ușor de aplicat ar trebui sǎ urmez în așa fel încȃt sǎ cȃștig cȃt mai mult din marketing-ul prin conţinut?;
    - PPC Marketing în e-commerce: cum sǎ imi creez mesajele de marketing în funcţie de canal, în așa fel încȃt sǎ am cele mai bune rezultate? Cum pot specula fiecare canal de marketing în funcţie de segmentul de piaţǎ în care activez?;
    - Social media și digital marketing în e-commerce – exerciţii practice și cazuri concrete – care este abordarea cȃștigǎtoare?;
    - Ce trebuie sǎ fac pe SEO, în funcţie de verticalǎ și de piaţa în care activez? Ce face concurenţa mea și care sunt bunele practici pentru categoriile de produse sau servicii? – exemple concrete pe verticalele de piaţǎ;
    - Ce trebuie sǎ știu și sǎ urmǎresc pentru a pune la punct un plan de marketing care sǎ mǎ ajute în dezvoltarea afacerii?
    - E-mail marketing: cum imi mǎresc baza de date de abonaţi, cum îi fac pe oameni sǎ deschidǎ mail-urile mele, cum cresc rata de click, ce este marketing automation și cum pot trimite automat email-uri personalizate în funcţie de comportamentul utilizatorului?

Subiectele propuse în discuţie în cadrul celor 12 workshopuri de la Şcoala de Varǎ GPeC 2015 vizeazǎ unele dintre cele mai importante aspecte pentru dezvoltarea oricǎrei afaceri online, iar potrivit lui Andrei Radu – CEO & Founder GPeC – lucrurile nu se opresc aici: “Pe lȃngǎ informaţia punctualǎ transmisǎ de traineri, Şcoala de Varǎ GPeC înseamnǎ și consultanţǎ avizatǎ în cadrul discuţiilor 1 la 1 dintre participanţi și speakeri, împǎrtǎșirea experienţelor de business între colegii de curs, precum și networking, distracţie și team building în fiecare dupǎ-amiazǎ, cu oamenii frumoși din online”.

Fiecare dupǎ-amiazǎ din cele 5 zile ale Şcolii de Varǎ GPeC este dedicatǎ discuţiilor consultative cu trainerii sau cu colegii de curs, eventualelor întrebǎri suplimentare în urma workshop-urilor, precum și activităților de relaxare sau de team building organizate de GPeC. Şcoala de Varǎ GPeC îmbinǎ utilul cu placutul, iar rezultatul este “maxim”, conform feedback-ului participanţilor ultimelor 4 ediţii.

Unde și cȃnd se desfǎșoarǎ, cine poate participa și cȃt costǎ?

Şcoala de Varǎ de E-Commerce GPeC 2015 are loc în perioada 26-31 august la Family Hotel Arnica*** din Moeciu de Sus, jud. Brașov. Toţi cei care activeazǎ în comerţul electronic (magazine, tool-uri, agenţii, servicii de curierat etc.) sau care își doresc sǎ lanseze un magazin online, se pot înscrie pe website-ul organizatorilor la www.gpec.ro, secţiunea Şcoala de Vara de E-Commerce GPeC, pȃnǎ pe 20 august 2015 inclusiv.

Menţiune importantǎ: cei care aleg sǎ se înscrie pȃnǎ pe 3 august 2015, beneficiazǎ de preţuri reduse, conform ofertei Early-Bird. Taxa de participare la Şcoala de Varǎ de E-Commerce GPeC 2015 este:

Early-Bird (20 Iulie – 3 August 2015, inclusiv)

- Cazare în regim Double, 5 nopţi, all inclusive (acces la 12 workshopuri x 90 minute fiecare, mic dejun, prȃnz, cinǎ în fiecare zi, 2 coffee break-uri/zi, bǎuturi alcoolice și non-alcoolice all you can drink, activitǎţi de team-building, cinǎ festivǎ, coordonatele de contact ale participanţilor și trainerilor): 2.499 lei TVA inclus/persoanǎ/sejur;

- Cazare în regim Single, 5 nopţi, all inclusive (acces la 12 workshopuri x 90 minute fiecare, mic dejun, prȃnz, cinǎ în fiecare zi, 2 coffee break-uri/zi, bǎuturi alcoolice și non-alcoolice all you can drink, activitǎţi de team-building, cinǎ festivǎ, coordonatele de contact ale participanţilor și trainerilor): 2.849 lei TVA inclus/persoanǎ/sejur

Tarif standard (4-20 August 2015, inclusiv)

- Cazare în regim Double, 5 nopţi, all inclusive (acces la 12 workshopuri x 90 minute fiecare, mic dejun, prȃnz, cinǎ în fiecare zi, 2 coffee break-uri/zi, bǎuturi alcoolice și non-alcoolice all you can drink, activitǎţi de team-building, cinǎ festivǎ, coordonatele de contact ale participanţilor și trainerilor): 2.749 lei TVA inclus/persoanǎ/sejur;

- Cazare în regim Single, 5 nopţi, all inclusive (acces la 12 workshopuri x 90 minute fiecare, mic dejun, prȃnz, cinǎ în fiecare zi, 2 coffee break-uri/zi, bǎuturi alcoolice și non-alcoolice all you can drink, activitǎţi de team-building, cinǎ festivǎ, coordonatele de contact ale participanţilor și trainerilor): 3.099 lei TVA inclus/persoanǎ/sejur.

Avantajele participǎrii

Iata care sunt, potrivit organizatorilor, cȃteva dintre beneficiile participǎrii la Şcoala de Varǎ de E-Commerce GPeC 2015:

- ai parte de 5 zile de cursuri intensive de e-commerce (12 workshopuri X 90 minute fiecare = 18 ore de conţinut premium de la unii dintre cei mai buni specialiști din piaţǎ) –> știi ce sǎ faci ca sǎ îţi crești afacerea;

- exceptȃnd orele dedicate workshopurilor, ai timp în fiecare zi sǎ stai de vorbǎ cu trainerii (fǎrǎ sǎ fie nimeni pe fugǎ, așa cum se mai poate întampla la orice conferinţǎ) –> consultanţǎ avizatǎ FIX pe afacerea ta;

- dacǎ ai un magazin online înscris în Competiţia GPeC 2015, poţi cere sfaturi specialiștilor prezenţi și putem discuta asupra primului raport de jurizare –> îţi crești semnificativ șansele de a urca pe podiumul cȃștigǎtorilor;

- te împrietenești și discuţi informal (la un pahar de vorbǎ) cu trainerii (unii dintre cei mai buni specialiști în e-commerce) –> networking de calitate și relatii pe termen lung;

- schimbi idei/pǎreri/contacte cu colegii cursanţi –> înveţi din experienţa lor, beneficiezi de recomandǎri și știi la cine sǎ apelezi atunci cȃnd ai nevoie de ceva pentru a-ţi crește afacerea;

- te vei simţi excelent timp de 5 zile la aer curat de munte, alǎturi de oamenii frumoși din online: pe lȃngǎ workshopuri, te așteaptǎ activitǎţi de team building, foc de tabǎrǎ în acorduri de chitarǎ, pălincǎ/bere/vin, discuţii libere, distracţie și, mai ales, o adevǎratǎ familie!

Pentru mai multe detalii și pentru înscrieri, accesaţi website-ul organizatorilor: http://www.gpec.ro/scoala-de-vara-de-e-commerce-gpec-2015/

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/link-magazine/scoala-de-vara-de-e-commerce-gpec-singura-serie-de-cursuri-de-comert-electronic-din-romania-se-va-desfasura-in-perioada-26-31-august-2015