TRUSTED.ro are acum în rețea peste 100 de magazine online românești

BUCURESTI - 4 iulie 2012

Comunicat tip General in Internet

Rețeaua Trusted.ro a depasit cifra de 100 de membri. Acum, 100 de magazine online românești se pot mândri cu Marca de încredere, ca dovadă a serviciilor de calitate oferite clienților.

Începând din 6 iunie, magazinele participante la Gala Premiilor e-Commerce (GPeC), care nu erau deja înscrise în Trusted.ro, au început să primescă Marca de încredere. Aceasta certifică faptul că site-urile de e-commerce întrunesc standardele de preselecție, adică un set de bune practici în comerțul electronic românesc. Magazinele vor putea afișa, de acum încolo, sigiliul Mărcii de încredere, pe site-urile lor.

Atunci cînd un client cumpără de pe site-ul unui magazin online certificat de Trusted.ro, beneficiază de o serie de avantaje, dintre care:

      știe că acel site respectă un set de standarde recunoscute pe plan european

      are garanția calității produselor

      poate obține în timp scurt detalii suplimentare despre produse și servicii

    va beneficia de service de calitate

Beneficii pentru membrii TRUSTED.ro

Magazinele online participante recunosc beneficiile pe care le obțin în urma înscrierii în Trusted.ro:

“Cred că pe piața românească de comerț online avem nevoie de instituții care să certifice apartenența site-urilor la o comunitate cu reguli și bune practici, care respectă legile românești și europene. Sper ca site-ul pe care îl reprezint să devină mai vizibil și, pe termen mediu, să pot să observ o creștere relevantă a vânzărilor datorită apartenenței la această marcă de încredere” (Dragoș Vărșăndan, proprietar și director executiv al magazinului Theliquorstore.ro)

Audit-ul inițial care se realizează pentru fiecare site de e-commerce membru al rețelei Trusted.ro ajută la calificarea magazinului respectiv la GPeC, un eveniment unic în România în domeniul comerțului electronic.

“Până acum ne-a ajutat pentru că ni s-a făcut o analiză preliminară pe baza căreia am făcut mici ajustări, ca să ne calificăm în competiție. M-au ajutat înscrierea în competiție și participarea la GPeC deoarece speech-urile și prezentările mi-au adus informații importante. Mai cred și că logo-ul “Trusted” poate să aducă un plus de credibilitate în ochii cumpărătorilor educați.” (Alex Dumbravă, managing director al magazinului Aventuria.ro)

“Trusted.ro ne-a ajutat mai ales la început, când oamenii încă nu ne cunoşteau. Sunt convinsă că a cântărit în decizia clienţilor de a avea încredere în noi când vine vorba de copiii lor. Se ştie cât de important este să alegi ce-i mai bun pentru cei mici, iar noi am vrut ca părinţii să aibă siguranţa că au luat cea mai bună decizie cumpărând jucăriile educative de la Edukid.” (Laura Baban, PR Manager la magazinul Edukid.ro)

Din rezultatele chestionarului administrat în 2008 de echipa Link 2 eCommerce pentru consumatori, a rezultat că 85% dintre cei care cumpără online şi 65% din cei care nu au cumpărat încă pe Internet ar avea încredere mare şi foarte mare într-un site de comerţ electronic care ar afişa o marcă de încredere.

Mai mult decât atât, potrivit Studiului privind Comerțul Electronic din 2010, ponderea celor cărora le-ar crește încrederea într-o măsură foarte mare în magazinele online certificate de o entitate neutră, a crescut semnificativ – cu peste 12 procente.

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/link-magazine/trusted-ro-are-acum-n-reea-peste-100-de-magazine-online-romneti