Lot de produse

Definitie Lot de produse

In promovarea vanzarilor, oferta constand in reunirea a doua sau mai multe unitati de produs (produse de larg consum - identice, complementare sau diferite) - obiect al unor diverse actiuni promotionale: reduceri de pret, gratuitati, prime, BR, jocuri si concursuri s.a. In genere, lotul reprezinta o formula deosebit de atractiva, atat pentru cumparator, cat si pentru comerciant - de unde o serie de oportunitati in privinta promovarii ofertei (evidentiere, utilizarea de materiale promotionale s.a.). V. vanzari grupate.

Doresti sa adaugi un termen in dictionar ? Propune termen
Stii o definitie mai buna pentru Lot de produse? Propune definitie

Comunicatedepresa.ro cuprinde informatii relevante pentru domenii diversificate precum: politica, afaceri, sport, lifestyle, informatii si stiri despre personalitatile sau institutiile cele mai mediatizate din Romania. Sectiunea de fata este dedicata definitiilor care se refera la subiectul Lot de produse.

Aceasta zona va concentra cele mai noi definitii referitoare la Lot de produse. Definitiile termenilor despre Lot de produse cuprinse in aceasta sectiune sunt adaugate de catre utilizatorii site-ului, prin urmare responsabilitatea continutului acestora revine acestora. In cazul in care doriti sa luati legatura cu reprezentantii companiilor care au emis evenimentele si comunicate referitoare la Lot de produse, va invitam sa accesati paginile de comunicate si evenimente create referitor la Lot de produse.