Loterie publicitara

Definitie Loterie publicitara

In promovarea vanzarilor, tehnica care vizeaza stimularea sperantei obtinerii unui castig atribuit prin tragere la sorti (castigul este rezultatul hazardului) in contrapartida, participantilor nu le este impusa nici o cheltuiala, cum ar fi obligatia de a prezenta bonul de comanda, tichetul de casa sau alta dovada, care sa ateste achizitionarea produsului/serviciului sau efectuarea achizitiei dintr-un punct/lant de magazine specificat, obiect al actiunii promotionale. In privinta castigurilor puse in joc, anunturile de prezentare vor preciza natura, numarul si valoarea comerciala a castigurilor, precum si mentiunea regulamentul de participare/de desfasurare este disponibil in mod gratuit oricarui solicitant - si se va mentiona adresa la care solicitarea poate fi expediata. Nu sunt asimilate loteriei publicitare concursurile in cadrul carora premiile sunt castigate nu datorita hazardului, ci abilitatii, cunostintelor si perspicacitatii participantilor, castigatorul fiind desemnat in functie de valoarea prestatiei sale (O.G. 99/2000, art. 48-54).

Doresti sa adaugi un termen in dictionar ? Propune termen
Stii o definitie mai buna pentru Loterie publicitara? Propune definitie

Comunicatedepresa.ro cuprinde informatii relevante pentru domenii diversificate precum: politica, afaceri, sport, lifestyle, informatii si stiri despre personalitatile sau institutiile cele mai mediatizate din Romania. Sectiunea de fata este dedicata definitiilor care se refera la subiectul Loterie publicitara.

Aceasta zona va concentra cele mai noi definitii referitoare la Loterie publicitara. Definitiile termenilor despre Loterie publicitara cuprinse in aceasta sectiune sunt adaugate de catre utilizatorii site-ului, prin urmare responsabilitatea continutului acestora revine acestora. In cazul in care doriti sa luati legatura cu reprezentantii companiilor care au emis evenimentele si comunicate referitoare la Loterie publicitara, va invitam sa accesati paginile de comunicate si evenimente create referitor la Loterie publicitara.