Dragostea la români. Online şi offline - Un studiu Sentimente.ro

BUCURESTI - 16 decembrie 2014

Comunicat tip General in Monden / Lifestyle, Media / Publicitate, Social, Internet

• 74% din utilizatorii serviciilor de dating online îşi doresc să se îndrăgostească
• 50% au mai multe emoţii la prima întâlnire decât la un interviu pentru un job
• 66% consideră căsătoria importantă, iar 23% s-ar căsători chiar dacă relaţia este mai nouă de un an

Flori Dragomir, Vice Presedinte Sentimente.ro

Flori Dragomir, Vice Presedinte Sentimente.ro

 Românii consideră că respectul şi comunicarea sunt esenţiale pentru succesul unei relaţii, drept pentru care 60% din respondenţii la studiul nostru îşi manifestă dragostea prin fapte, adică îşi pun partenerul pe primul loc, ţinând cont în special de dorinţele şi de nevoile acestuia. Totuşi, românii recunosc că sunt geloşi, 52% din utilizatorii noşti spunând că nu strică puţină gelozie într-o relaţie 

Flori Dragomir, Vice Presedinte Sentimente.ro

Când spui Craciun, spui dragoste. De aceea, anul acesta, Sentimente.ro – cel mai mare site de dating din România – marchează 13 ani de relaţii serioase printr-un amplu studiu despre dragoste. Astfel, am aflat că 74% din utilizatorii de servicii de dating online îşi doresc foarte mult să se îndrăgostească, pe cât posibil, în viitorul apropiat. Mai mult decât atât, majoritatea sunt adepţii căsătoriei, numai 10% spunând că doar copiii i-ar putea determina să ajungă în faţa altarului.

 

Peste 80% au declarat că sunt dispuşi să se întâlnească cu o persoană cunoscută online, iar 51% consideră că se pot îndrăgosti chiar dacă nu au comunicat cu acea persoană decât virtual, fără să se fi văzut vreodată faţă în faţă. Totuşi, românii sunt destul de timizi când vine vorba să facă primul pas, iar cei care sunt mai îndrăzneţi sunt bărbaţii. Indiferent de cine sparge gheaţa, peste jumătate dintre respondenţi recunosc că au nevoie de un semn, cât de mic, din partea partenerului/partenerei care să-i confirme reciprocitatea sentimentelor, înainte de a trece la fapte.

 

Trecând de această etapă, jumătate dintre respondenţi au precizat că au emoţii la prima întâlnire, chiar mai mult decât atunci când trebuie să se prezinte la un loc de muncă nou, important. Doar o treime dintre respondenţi recunosc că fac o căutare pe Google înainte de a accepta întâlnirea cu un potenţial partener. Din acest procent, majoritatea este reprezentată de femei, acestea fiind mai suspicioase şi mai curioase în privinţa unui nou partener.

 

Românii consideră că respectul şi comunicarea sunt esenţiale pentru succesul unei relaţii, drept pentru care 60% dintre respondenţii la studiul nostru îşi manifestă dragostea prin fapte, adică îşi pun partenerul pe primul loc, ţinând cont în special de dorinţele şi de nevoile acestuia. Totuşi, românii recunosc că sunt geloşi, 52% dintre utilizatorii noşti spunând că nu strică puţină gelozie într-o relaţie“, a declarat Flori Dragomir, Vice President Sentimente.ro.

 

Chiar dacă nu există criterii clar eliminatorii în ceea ce priveşte acceptarea unei noi relaţii, există un lucru peste care nu pot trece nici bărbaţii, nici femeile care îşi caută dragostea pe Internet: 45% nu se implică într-o relaţie dacă potenţialul partener are un statut neclar, este căsătorit, în curs de divorţ sau implicat într-o altă relaţie. De asemenea, dacă s-ar întâmpla ca partenerul/partenera să flirteze cu altcineva, 41% ar renunţa pe loc, iar 23% le-ar plăti cu aceeaşi monedă, ajungând să renunţe astfel la relaţie.

 

Femeia care-şi caută pe Internet sufletul pereche a avut între două şi cinci relaţii, care au durat peste un an şi se simte încrezătoare în ea însăşi. Ea nu are reţineri că nu va fi placută la o întâlnire offline, chiar dacă recunoaşte că singurul aspect asupra căruia are rezerve în a fi total sinceră este vârsta.

Bărbatul aflat în căutarea sufletului pereche este ceva mai experimentat, dar, spre deosebire de sexul opus, acesta este destul de nesigur la prima întâlnire, având chiar mai multe emoţii decât partenera sa. Preferă să nu dea detalii despre înălţime, tocmai pentru a nu dezamăgi.

 

Despre studiul „Dragostea la români. Online şi offline“

 

Studiul Sentimente.ro a fost efectuat online în perioada octombrie-noiembrie 2014, fiind înregistraţi şi validaţi 3.392 de utilizatori care au răspuns unui amplu chestionar.

 

Despre Sentimente.ro

 

Sentimente.ro, cel mai mare site de dating din România, este lider pe piaţa de dating online încă de la lansarea din 2001. Astăzi, 13 ani mai târziu, Sentimente.ro continuă să revoluţioneze felul în care oamenii se întâlnesc, interacţionează şi se îndrăgostesc. Potrivit brat.ro, 9% din utilizatorii de Internet din România au interacţionat cu Sentimente.ro.

 

Numărul utilizatorilor Sentimente.ro (în prezent aproape 1.100.000 de utilizatori înregistraţi), care a urmat constant un trend ascendent şi poziţionarea ca mediu de interacţiune sigur au fost elementele de diferenţiere faţă de competitori şi au asigurat prima poziţie în topul site-urilor de matrimoniale din România, conform trafic.ro.

 

Sentimente.ro are cea mai mare bază de date de utilizatori interesaţi de dating, relaţii serioase şi căsătorii din România. Echipa de suport a site-ului oferă consultanţă utilizatorilor 7 zile din 7. Astfel, de 13 ani, pe Sentimente.ro este aprobată fiecare fotografie, se verifică fiecare nume de utilizator şi descriere de profil pe baza unor reguli clare ce previn încărcarea de conţinut indecent. În plus, de 5 ani Sentimente.ro foloseşte cel mai avansat sistem de blocare şi interzicere a membrilor care încalcă regulile de conduită ale site-ului.

 

Sentimente.ro se bucură de un grad mare de loialitate al clienţilor: trecerea la modelul premium a crescut seriozitatea utilizatorilor Sentimente.ro şi a intarit statutul de cel mai serios serviciu de matrimoniale online din România, numărul utilizatorilor serviciului premium crescând de la an la an în procent de peste 20%.

 

Pentru mai multe detalii:

 

FLORI DRAGOMIR

Vice President Sentimente.ro

E-mail: flori.dragomir @ machteamsoft.ro

Tel: 0749.206.077

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/machteamsoft/dragostea-la-romani-online-si-offline-un-studiu-sentimente-ro