Ce asteptari au managerii romani de la companiile de office design

BUCURESTI - 5 mai 2008

Comunicat tip General in Arhitectura / Design

Bucuresti, 5 mai 2008 – Studiul realizat de compania Hansen Office Furniture impreuna cu StormPR in perioada 01 ianuarie – 30 martie 2008 arata in detaliu perceptia companiilor romanesti in materie de office design. Rezultatele sunt relevante pentru ritmul rapid de dezvoltare a companiilor romanesti si in acelasi timp suprinzatoare cu privire la modalitatile de informare, procesul decizional, criteriile de selectie si perceptia asupra implementarii unui proiet de office design.

Cum considera si ce asteptari au managerii romani de la companiile de office design
Cat de des si cum anume lucreaza managerii romani cu companiile de office design

⇒Studiu realizat de Hansen Office Furniture impreuna cu StormPR

Bucuresti, 5 mai 2008 – Studiul realizat de compania Hansen Office Furniture impreuna cu StormPR in perioada 01 ianuarie – 30 martie 2008 arata in detaliu perceptia companiilor romanesti in materie de office design. Rezultatele sunt relevante pentru ritmul rapid de dezvoltare a companiilor romanesti si in acelasi timp suprinzatoare cu privire la modalitatile de informare, procesul decizional, criteriile de selectie si perceptia asupra implementarii unui proiet de office design.

Studiul arata ca managerii romani prefera sa aiba control complet asupra procesului de mobilare a biroului, aleg companiile de office design din recomandari si de cele mai multe ori organizeaza licitatii in acest sens.

•Care sunt motivele apelarii serviciilor de office design?
•Care este rolul office design-ului in buna desfasurarea a activitatilor dintr-o companie?
•Care sunt criteriile de selectie ale unei companii de office design?

Acestea sunt categoriile mari de intrebari la care Hansen Office Furniture a reusit sa raspunda printr-un studiu realizat intre clientii companiei, nou-veniti in portofoliu in anul 2007.
Companii participante: companiile participante la studiu fac parte din domeniile farma/ parafarma, dezvoltari imobiliare, banci, arhitectura/ design, sanatate, juridic/ avocatura, constructii/ amenajari, comert, consultanţa, publicitate/ PR, petrol/ uleiuri minerale, plati electronice, media/ cultura/ publicatii.

Concluzii ale studiului (va rugam sa faceti referire la graficele din documentul alaturat acestei informatii de presa):

1.Decizia de selectare a unei companii de office design se ia la nivel de top management, nivelul executiv fiind mai slab reprezentat in acest sens.
2.Cea mai importanta sursa de informare cu privire la office design este Internetul/ comunicarea pe Internet. Pe locul al doilea se situeaza recomandarile, fie ca vin din partea prietenilor, fie ca vin din partea altor companii care au beneficiat de servicii de office design. Media (tv, radio, presa scrisa) a inregistrat mentiuni nesemnificative.
3.Criteriul care sta la baza selectiei unei companii de office design este raportul calitate/ pret oferit sau perceput de catre client. Renumele companiei este vazut ca nesemnificativ.
4.Companiile considera ca office design-ul indeplineste un rol foarte mare in buna desfasurare a activitatilor, principalele lui calitati regasindu-se in faptul ca asigura un mediu de lucru modern, prietenos si placut pentru angajati. Eficienta si ergonomia sunt doua caracteristici importante pe care companiile le atribuie office design-ului.
5.Cu privire la experientele negative avute cu companiile de office design, clientii chestionati au pareri impartite. Astfel, avem companii care au fost in totalitate multumite de serviciile de care au beneficiat si companii care au intampinat dificultati. Principalele reprosuri aduse companiilor de office design sunt:
•Nerespectarea termenelor de livrare;
•Lipsa de flexibilitate in lucrul cu clientul “Ideile fanteziste fara aplicabilitate practica, potrivite mai curand spatiilor destinate contemplarii decat spatiilor de munca” (director financiar, domeniul comert);
•Calitatea produselor nu a fost intodeauna cea promisa.
6.Principalele argumente care au stat la baza alegerii de catre clienti a companiei Hansen Office Furniture sunt: calitatea si designul produselor aflate in portofoliul companiei si deschiderea fata de client. Alte motive sunt: reputatia companiei privind respectarea termenelor de livrare, faptul ca ofera mobilier de backup pana la livrarea comenzii, raportul calitate/ pret.
7.Majoritatea clientilor Hansen Office Furniture apeleaza la cel putin doua din serviciile oferite de compania de office design. Cele mai des mentionate sunt: planificarea si optimizarea spatiului si serviciul de consultanta in bugetarea proiectului.
8.Pe primul loc in topul produselor oferite de Hansen Office Furniture si utilizate de clienti se afla mobilierul: receptii, intalniri, directorial si operativ, urmat de accesoriile de birou, datorita design-ului acestora - modern şi flexibil.
9.Peste 65% dintre clientii Hansen Office Furniture au declarat ca proiectul de amenajare a durat intre 1-3 luni, in timp ce restul au declarat ca proiectul de amenajare a durat mai putin de o luna. Nu au fost inregistrate printre companiile participante la studiu proiecte mai mari de 6 luni.
10.Calitatea serviciilor oferite de Hansen Office Furniture este evaluata de clienti la cote foarte inalte. Astfel, compania este perceputa cu un grad foarte mare de eficienta, note excelente obtinand si la toate celelate criterii de evaluare: comunicare, expertiza/ incredere, flexibilitate si pastrarea promisiunilor – toate acestea traducandu-se in punctele forte ale companiei.
11.Pe parcursul desfasurarii proiectului de amenajare cu compania Hansen Office Furniture, clientii au declarat ca principalele griji/ preocupari au fost, in ordinea mentionarii: livrarea la timp a mobilierului, potrivirea dintre dimensiunile comandate cu spatiul, finalizarea la termen a proiectului si incadrarea in bugetul alocat initial


Concluziile studiului realizat printre clientii Hansen Office Furniture arata ca dezvoltarea rapida a pietei aduce noi provocari pentru managerii companiilor. Una dintre cele mai frecvente probleme cu care ei trebuie sa se confrunte este organizarea spatiului de birouri. Este necesara o solutie care poate fi aplicata rapid, evitand blocajele de functionare. In plus, aranjarea birourilor trebuie sa maximizeze comunicarea si eficienta departamentelor din companie si trebuie sa anticipeze dezvoltarea organizatiei pe termen lung. Toate acestea trebuie sa respecte bugetul alocat. Pentru a indeplini aceste criterii se apeleaza tot mai des la specialisti.
Intr-o piata puternic determinata de pret, principalele obiective ale unui companii care isi alegea un nou birou erau un furnizor bun de mobilier si o locatie potrivita. Acum managerii inteleg ca printr-o atentie mai mare la servicii, solutiile oferite economisesc mai multi bani pe termen lung.


Despre MACSYSNET

Despre Hansen Office Furniture:

Hansen Office Furniture ofera solutii complete pentru amenajarea spatiilor destinate birourilor. Compania reprezinta pe piata din Romania producatori de mobilier de birou renumiti in Europa: Della Rovere, Archiuti, CAIMI Brevetti, ARES Line, HAG, Boss Design.
Contact pentru mai multe detalii:

Diana Blinda, Managing Partner, Hansen Office Furniture: diana@hansengrup.ro
StormPR, partener comunicare Hansen Office Furniture, Alex Seremet: alex@stormpr.ro
Mai multe despre companie: www.hansengrup.ro


Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/macsysnet/ce-asteptari-au-managerii-romani-de-la-companiile-de-office-design