Mailing

Definitie Mailing

Actiune comerciala/campanie publicitara (de prospectare si vanzare) prin posta - primul suport, sub raport istoric, utilizat in marketing direct. Cumparatorii achizitioneaza prin posta un produs raspunzand unui mesaj publicitar media de prezentare si vanzare sau unei actiuni de publicitate directa (ce include un ansamblu de elemente scrise, respectiv: o scrisoare comerciala personalizata, un suport promotional vizual - pliant, brosura, catalog - un bon de comanda si un plic timbrat pentru raspuns). Este folosit pe larg si de publicatiile de presa pentru incheierea de abonamente - sub forma unor oferte promotionale (cu reducere de pret). Video-mailing: tehnica constand in conceptia, productia si expedierea (prin posta) a unui material/mesaj promotional utilizand drept suport o caseta video sau DVD-Rom, in scopul prezentarii spre vizionare a unei marci (tehnica folosita pentru autoturisme, mobilier, oferte imobiliare s.a.). V. vanzare prin posta, VPC. Actiune de tiparire si expediere automata de scrisori comerciale personalizate (fr. - ciblage nominatif), folosind un fisier al clientelei.

Doresti sa adaugi un termen in dictionar ? Propune termen
Stii o definitie mai buna pentru Mailing? Propune definitie

Comunicatedepresa.ro cuprinde informatii relevante pentru domenii diversificate precum: politica, afaceri, sport, lifestyle, informatii si stiri despre personalitatile sau institutiile cele mai mediatizate din Romania. Sectiunea de fata este dedicata definitiilor care se refera la subiectul Mailing.

Aceasta zona va concentra cele mai noi definitii referitoare la Mailing. Definitiile termenilor despre Mailing cuprinse in aceasta sectiune sunt adaugate de catre utilizatorii site-ului, prin urmare responsabilitatea continutului acestora revine acestora. In cazul in care doriti sa luati legatura cu reprezentantii companiilor care au emis evenimentele si comunicate referitoare la Mailing, va invitam sa accesati paginile de comunicate si evenimente create referitor la Mailing.