Marca distribuitorului

Definitie Marca distribuitorului

Marca creata de un detailist, distribuita in cadrul structurilor sale de vanzare (lanturi de supermarketuri, centre comerciale) acestea se afla in concurenta directa cu marcile producatorului. Un distribuitor poate comercializa exclusiv produse sub marca proprie sau un mix de marci - proprii si ale fabricantilor. Marca distribuitorului poate fi numele comercial, un nume derivat sau diferit. Exemplu: Carrefour (Tex, Produits Carrefour), Casino, Mark & Spencer (inUK, care comercializeaza 100% sub marca proprie), Esselunga, Steilmann etc.

Doresti sa adaugi un termen in dictionar ? Propune termen
Stii o definitie mai buna pentru Marca distribuitorului? Propune definitie

Comunicatedepresa.ro cuprinde informatii relevante pentru domenii diversificate precum: politica, afaceri, sport, lifestyle, informatii si stiri despre personalitatile sau institutiile cele mai mediatizate din Romania. Sectiunea de fata este dedicata definitiilor care se refera la subiectul Marca distribuitorului.

Aceasta zona va concentra cele mai noi definitii referitoare la Marca distribuitorului. Definitiile termenilor despre Marca distribuitorului cuprinse in aceasta sectiune sunt adaugate de catre utilizatorii site-ului, prin urmare responsabilitatea continutului acestora revine acestora. In cazul in care doriti sa luati legatura cu reprezentantii companiilor care au emis evenimentele si comunicate referitoare la Marca distribuitorului, va invitam sa accesati paginile de comunicate si evenimente create referitor la Marca distribuitorului.