Marca umbrela

Definitie Marca umbrela

Strategie constand in cuprinderea mai multor game/linii de articole sau chiar intreg portofoliului de produse al unei companii sub acelasi nume de marca (de obicei, numele firmei (spre exemplu un nume patronimic de notorietate, care confera acestora o puternica imagine de marca). Avantaj principal: noul produs poate beneficia de imaginea de prestigiu si notorietatea gamelor de produse existente, precum si de reputatia numelui corporativ. V. marcare. 

Doresti sa adaugi un termen in dictionar ? Propune termen
Stii o definitie mai buna pentru Marca umbrela? Propune definitie

Comunicatedepresa.ro cuprinde informatii relevante pentru domenii diversificate precum: politica, afaceri, sport, lifestyle, informatii si stiri despre personalitatile sau institutiile cele mai mediatizate din Romania. Sectiunea de fata este dedicata definitiilor care se refera la subiectul Marca umbrela.

Aceasta zona va concentra cele mai noi definitii referitoare la Marca umbrela. Definitiile termenilor despre Marca umbrela cuprinse in aceasta sectiune sunt adaugate de catre utilizatorii site-ului, prin urmare responsabilitatea continutului acestora revine acestora. In cazul in care doriti sa luati legatura cu reprezentantii companiilor care au emis evenimentele si comunicate referitoare la Marca umbrela, va invitam sa accesati paginile de comunicate si evenimente create referitor la Marca umbrela.