Mark-Up Ratio

Definitie Mark-Up Ratio

Diferenta dintre pretul de cumparare al unui articol si pretul de vanzare, exprimat in mod normal ca procentaj din pretul de vanzare adica, daca o firma cumpara un produs la 72$ si il vinde mai departe cu 90$, mark-up=18, iar procentul de mark-up este de 20% (18$ reprezentand o cincime din 90$).

Doresti sa adaugi un termen in dictionar ? Propune termen
Stii o definitie mai buna pentru Mark-Up Ratio? Propune definitie

Comunicatedepresa.ro cuprinde informatii relevante pentru domenii diversificate precum: politica, afaceri, sport, lifestyle, informatii si stiri despre personalitatile sau institutiile cele mai mediatizate din Romania. Sectiunea de fata este dedicata definitiilor care se refera la subiectul Mark-Up Ratio.

Aceasta zona va concentra cele mai noi definitii referitoare la Mark-Up Ratio. Definitiile termenilor despre Mark-Up Ratio cuprinse in aceasta sectiune sunt adaugate de catre utilizatorii site-ului, prin urmare responsabilitatea continutului acestora revine acestora. In cazul in care doriti sa luati legatura cu reprezentantii companiilor care au emis evenimentele si comunicate referitoare la Mark-Up Ratio, va invitam sa accesati paginile de comunicate si evenimente create referitor la Mark-Up Ratio.