Market-Based Marketing Organisation

Definitie Market-Based Marketing Organisation

Structura de marketing a unei organizatii in care specialistii au responsabilitatea unor piete (nu unor produse) structura relevanta care apare in situatia in care nevoile fiecarei piete pe care se afla compania difera foarte tare. Vezi Market Segmentation Organization Product-Based Marketing.

Doresti sa adaugi un termen in dictionar ? Propune termen
Stii o definitie mai buna pentru Market-Based Marketing Organisation? Propune definitie

Comunicatedepresa.ro cuprinde informatii relevante pentru domenii diversificate precum: politica, afaceri, sport, lifestyle, informatii si stiri despre personalitatile sau institutiile cele mai mediatizate din Romania. Sectiunea de fata este dedicata definitiilor care se refera la subiectul Market-Based Marketing Organisation.

Aceasta zona va concentra cele mai noi definitii referitoare la Market-Based Marketing Organisation. Definitiile termenilor despre Market-Based Marketing Organisation cuprinse in aceasta sectiune sunt adaugate de catre utilizatorii site-ului, prin urmare responsabilitatea continutului acestora revine acestora. In cazul in care doriti sa luati legatura cu reprezentantii companiilor care au emis evenimentele si comunicate referitoare la Market-Based Marketing Organisation, va invitam sa accesati paginile de comunicate si evenimente create referitor la Market-Based Marketing Organisation.