Market Segment Expansion Strategy

Definitie Market Segment Expansion Strategy

Una dintre cele patru tipuri de abordare in segmentarea pietei (impreuna cu strategia de segmentare concentrata, strategia de extindere a liniei de produse si strategia de segmentare diferentiata) aflate la dispozita unei firme in relatie cu segmentul sau segmentele pe care le vizeaza strategia de extindere a segmentului presupune ca firma sa adreseze un produs la mai multe segmente de piata, deci sa mareasca piata produsului. Vezi Segmentation Strategies Concentrated Segmentation Strategy Product Line Expansion Strategy Differentiated Segmentation Strategy.

Doresti sa adaugi un termen in dictionar ? Propune termen
Stii o definitie mai buna pentru Market Segment Expansion Strategy? Propune definitie

Comunicatedepresa.ro cuprinde informatii relevante pentru domenii diversificate precum: politica, afaceri, sport, lifestyle, informatii si stiri despre personalitatile sau institutiile cele mai mediatizate din Romania. Sectiunea de fata este dedicata definitiilor care se refera la subiectul Market Segment Expansion Strategy.

Aceasta zona va concentra cele mai noi definitii referitoare la Market Segment Expansion Strategy. Definitiile termenilor despre Market Segment Expansion Strategy cuprinse in aceasta sectiune sunt adaugate de catre utilizatorii site-ului, prin urmare responsabilitatea continutului acestora revine acestora. In cazul in care doriti sa luati legatura cu reprezentantii companiilor care au emis evenimentele si comunicate referitoare la Market Segment Expansion Strategy, va invitam sa accesati paginile de comunicate si evenimente create referitor la Market Segment Expansion Strategy.