Marketing Audit

Definitie Marketing Audit

Analiza si evaluarea periodica si obiectiva a structurii, obiectivelor, strategiilor, planurilor de actiune, performantelor si rezultatelor in activitatea de marketing a unei organizatii.

Doresti sa adaugi un termen in dictionar ? Propune termen
Stii o definitie mai buna pentru Marketing Audit? Propune definitie

Comunicatedepresa.ro cuprinde informatii relevante pentru domenii diversificate precum: politica, afaceri, sport, lifestyle, informatii si stiri despre personalitatile sau institutiile cele mai mediatizate din Romania. Sectiunea de fata este dedicata definitiilor care se refera la subiectul Marketing Audit.

Aceasta zona va concentra cele mai noi definitii referitoare la Marketing Audit. Definitiile termenilor despre Marketing Audit cuprinse in aceasta sectiune sunt adaugate de catre utilizatorii site-ului, prin urmare responsabilitatea continutului acestora revine acestora. In cazul in care doriti sa luati legatura cu reprezentantii companiilor care au emis evenimentele si comunicate referitoare la Marketing Audit, va invitam sa accesati paginile de comunicate si evenimente create referitor la Marketing Audit.