Marketing Cost Analysis

Definitie Marketing Cost Analysis

Instrument folosit in planificarea de marketing in care costurile asociate cu vanzarea, afisajul, stocarea, promovarea si distributia unor produse sau a unor grupuri de produse, catre anumiti consumatori sau grupuri de consumatori, sunt examinati din punctul de vedere al profitului.

Doresti sa adaugi un termen in dictionar ? Propune termen
Stii o definitie mai buna pentru Marketing Cost Analysis? Propune definitie

Comunicatedepresa.ro cuprinde informatii relevante pentru domenii diversificate precum: politica, afaceri, sport, lifestyle, informatii si stiri despre personalitatile sau institutiile cele mai mediatizate din Romania. Sectiunea de fata este dedicata definitiilor care se refera la subiectul Marketing Cost Analysis.

Aceasta zona va concentra cele mai noi definitii referitoare la Marketing Cost Analysis. Definitiile termenilor despre Marketing Cost Analysis cuprinse in aceasta sectiune sunt adaugate de catre utilizatorii site-ului, prin urmare responsabilitatea continutului acestora revine acestora. In cazul in care doriti sa luati legatura cu reprezentantii companiilor care au emis evenimentele si comunicate referitoare la Marketing Cost Analysis, va invitam sa accesati paginile de comunicate si evenimente create referitor la Marketing Cost Analysis.