Marketing diferentiat

Definitie Marketing diferentiat

Strategie de marketing, potrivit careia firma selecteaza cateva (macro)segmente de piata asupra carora actioneaza cu programe de marketing diferentiate (adapteaza fiecarui segment produsele, politica de pret, distributia, mixul de comunicatii). V. marketing global.

Doresti sa adaugi un termen in dictionar ? Propune termen
Stii o definitie mai buna pentru Marketing diferentiat? Propune definitie

Comunicatedepresa.ro cuprinde informatii relevante pentru domenii diversificate precum: politica, afaceri, sport, lifestyle, informatii si stiri despre personalitatile sau institutiile cele mai mediatizate din Romania. Sectiunea de fata este dedicata definitiilor care se refera la subiectul Marketing diferentiat.

Aceasta zona va concentra cele mai noi definitii referitoare la Marketing diferentiat. Definitiile termenilor despre Marketing diferentiat cuprinse in aceasta sectiune sunt adaugate de catre utilizatorii site-ului, prin urmare responsabilitatea continutului acestora revine acestora. In cazul in care doriti sa luati legatura cu reprezentantii companiilor care au emis evenimentele si comunicate referitoare la Marketing diferentiat, va invitam sa accesati paginile de comunicate si evenimente create referitor la Marketing diferentiat.