Marketing Expense-To-Sales Ratio

Definitie Marketing Expense-To-Sales Ratio

Masura de control de marketing folosita pentru a detremina excesul de costuri asociate cu activitatile de marketing pe o perioada data chltuielile totale de marketing sunt exprimate ca procent din totalul veniturilor din vanzari.

Doresti sa adaugi un termen in dictionar ? Propune termen
Stii o definitie mai buna pentru Marketing Expense-To-Sales Ratio? Propune definitie

Comunicatedepresa.ro cuprinde informatii relevante pentru domenii diversificate precum: politica, afaceri, sport, lifestyle, informatii si stiri despre personalitatile sau institutiile cele mai mediatizate din Romania. Sectiunea de fata este dedicata definitiilor care se refera la subiectul Marketing Expense-To-Sales Ratio.

Aceasta zona va concentra cele mai noi definitii referitoare la Marketing Expense-To-Sales Ratio. Definitiile termenilor despre Marketing Expense-To-Sales Ratio cuprinse in aceasta sectiune sunt adaugate de catre utilizatorii site-ului, prin urmare responsabilitatea continutului acestora revine acestora. In cazul in care doriti sa luati legatura cu reprezentantii companiilor care au emis evenimentele si comunicate referitoare la Marketing Expense-To-Sales Ratio, va invitam sa accesati paginile de comunicate si evenimente create referitor la Marketing Expense-To-Sales Ratio.