Marketing Intermediaries

Definitie Marketing Intermediaries

Firme independente care asista fluxul bunurilor si serviciilor de la producatori catre consumatorii finali includ agenti, vanzatori en gros, retaileri agentii care ofera servicii de marketing companii de distributie fizica institutii financiare. Se mai numesc si Middlemen. Vezi Marketing Channels.

Doresti sa adaugi un termen in dictionar ? Propune termen
Stii o definitie mai buna pentru Marketing Intermediaries? Propune definitie

Comunicatedepresa.ro cuprinde informatii relevante pentru domenii diversificate precum: politica, afaceri, sport, lifestyle, informatii si stiri despre personalitatile sau institutiile cele mai mediatizate din Romania. Sectiunea de fata este dedicata definitiilor care se refera la subiectul Marketing Intermediaries.

Aceasta zona va concentra cele mai noi definitii referitoare la Marketing Intermediaries. Definitiile termenilor despre Marketing Intermediaries cuprinse in aceasta sectiune sunt adaugate de catre utilizatorii site-ului, prin urmare responsabilitatea continutului acestora revine acestora. In cazul in care doriti sa luati legatura cu reprezentantii companiilor care au emis evenimentele si comunicate referitoare la Marketing Intermediaries, va invitam sa accesati paginile de comunicate si evenimente create referitor la Marketing Intermediaries.