Marketing-mix

Definitie Marketing-mix

Combinarea ansamblului politicilor de produs, pret, distributie si promovare utilizat de o companie pentru atingerea obiectivelor de marketing pe piata-tinta/piata potentiala. Mixul de marketing reprezinta un concept esential al teoriei marketingului modern, fiind cunoscut si sub denumirea de cei 4 P: produs, pret, plasare (distributie) si promovare/comunicare. Cei 4 P ai mixului de marketingMixul de produse:Gama de produseCalitate, stilDesign Servicii conexeMarcaAmbalajDimensiuni Garantii etc.Mixul pretului:Pret de catalog Remize, facilitatiForme de plata Termene de  plata Conditii de creditare etc.Mixul distributiei:Canale Acoperire Sortimente Forta de vanzare Arie teritoriala Transport Depozitare Stocuri etc.Mixul promotional:Publicitate mediaPromovarea vanzarilor Relatii publice Marketing direct PLV Merchandising Saloane, expozitii, evenimente etc.

Doresti sa adaugi un termen in dictionar ? Propune termen
Stii o definitie mai buna pentru Marketing-mix? Propune definitie

Comunicatedepresa.ro cuprinde informatii relevante pentru domenii diversificate precum: politica, afaceri, sport, lifestyle, informatii si stiri despre personalitatile sau institutiile cele mai mediatizate din Romania. Sectiunea de fata este dedicata definitiilor care se refera la subiectul Marketing-mix.

Aceasta zona va concentra cele mai noi definitii referitoare la Marketing-mix. Definitiile termenilor despre Marketing-mix cuprinse in aceasta sectiune sunt adaugate de catre utilizatorii site-ului, prin urmare responsabilitatea continutului acestora revine acestora. In cazul in care doriti sa luati legatura cu reprezentantii companiilor care au emis evenimentele si comunicate referitoare la Marketing-mix, va invitam sa accesati paginile de comunicate si evenimente create referitor la Marketing-mix.