Marketing Opportunity Analysis

Definitie Marketing Opportunity Analysis

Examinarea si evaluarea sistematica a mediului extern al unei firme, cu scopul de a identifica nevoile si dorintele publicului tinta care pot fi satisfacute pentru un anumit profit.

Doresti sa adaugi un termen in dictionar ? Propune termen
Stii o definitie mai buna pentru Marketing Opportunity Analysis? Propune definitie

Comunicatedepresa.ro cuprinde informatii relevante pentru domenii diversificate precum: politica, afaceri, sport, lifestyle, informatii si stiri despre personalitatile sau institutiile cele mai mediatizate din Romania. Sectiunea de fata este dedicata definitiilor care se refera la subiectul Marketing Opportunity Analysis.

Aceasta zona va concentra cele mai noi definitii referitoare la Marketing Opportunity Analysis. Definitiile termenilor despre Marketing Opportunity Analysis cuprinse in aceasta sectiune sunt adaugate de catre utilizatorii site-ului, prin urmare responsabilitatea continutului acestora revine acestora. In cazul in care doriti sa luati legatura cu reprezentantii companiilor care au emis evenimentele si comunicate referitoare la Marketing Opportunity Analysis, va invitam sa accesati paginile de comunicate si evenimente create referitor la Marketing Opportunity Analysis.