Marketing politic

Definitie Marketing politic

Ansamblu de mijloace de actiune, constand in utilizarea tehnicilor moderne de marketing (de comunicare, indeosebi) pentru popularizarea programului, ideilor, personalitatii, ofertei electorale etc, unui candidat sau partid politic, punerea in practica a unor strategii de sensibilizare a electoratului, precum si pentru cunoasterea optiunilor, gradului de satisfactie, asteptarilor, intentiilor de vot ale alegatorilor – in vederea obtinerii unei adeziuni cat mai puternice. Principalele particularitati ale marketingului electoral vizeaza: -   studierea pietei electorale - cercetarea atitudinii politice a electorilor, imaginea partidelor si a oamenilor politici, intentiile de vot s.a.-  elaborarea strategiilor de comunicare - segmentele-tinta de electori, tema si tonul campaniei, canalele si suporturile media utilizate-   organizarea logistica a campaniei.

Doresti sa adaugi un termen in dictionar ? Propune termen
Stii o definitie mai buna pentru Marketing politic? Propune definitie

Comunicatedepresa.ro cuprinde informatii relevante pentru domenii diversificate precum: politica, afaceri, sport, lifestyle, informatii si stiri despre personalitatile sau institutiile cele mai mediatizate din Romania. Sectiunea de fata este dedicata definitiilor care se refera la subiectul Marketing politic.

Aceasta zona va concentra cele mai noi definitii referitoare la Marketing politic. Definitiile termenilor despre Marketing politic cuprinse in aceasta sectiune sunt adaugate de catre utilizatorii site-ului, prin urmare responsabilitatea continutului acestora revine acestora. In cazul in care doriti sa luati legatura cu reprezentantii companiilor care au emis evenimentele si comunicate referitoare la Marketing politic, va invitam sa accesati paginile de comunicate si evenimente create referitor la Marketing politic.