Marketing Research Brief

Definitie Marketing Research Brief

Document realizat de o companie pentru un cercetator de piata independent, care este menit sa ii furnizeze informatii generale sau specifice, in functie de cerintele acestuia (obiective, buget, termeni, calendar etc).

Doresti sa adaugi un termen in dictionar ? Propune termen
Stii o definitie mai buna pentru Marketing Research Brief? Propune definitie

Comunicatedepresa.ro cuprinde informatii relevante pentru domenii diversificate precum: politica, afaceri, sport, lifestyle, informatii si stiri despre personalitatile sau institutiile cele mai mediatizate din Romania. Sectiunea de fata este dedicata definitiilor care se refera la subiectul Marketing Research Brief.

Aceasta zona va concentra cele mai noi definitii referitoare la Marketing Research Brief. Definitiile termenilor despre Marketing Research Brief cuprinse in aceasta sectiune sunt adaugate de catre utilizatorii site-ului, prin urmare responsabilitatea continutului acestora revine acestora. In cazul in care doriti sa luati legatura cu reprezentantii companiilor care au emis evenimentele si comunicate referitoare la Marketing Research Brief, va invitam sa accesati paginile de comunicate si evenimente create referitor la Marketing Research Brief.