Marketing Research-To-Sales Ratio

Definitie Marketing Research-To-Sales Ratio

Masura de control de marketing folosita sa determine saca suma cheltuita pe cercetarea de marketing intr-o anumita perioada este prea mare in raport cu vanzarile suma cheltuita pe cercetarea de marketing este exprimata ca procent din venitul total din vanzari.

Doresti sa adaugi un termen in dictionar ? Propune termen
Stii o definitie mai buna pentru Marketing Research-To-Sales Ratio? Propune definitie

Comunicatedepresa.ro cuprinde informatii relevante pentru domenii diversificate precum: politica, afaceri, sport, lifestyle, informatii si stiri despre personalitatile sau institutiile cele mai mediatizate din Romania. Sectiunea de fata este dedicata definitiilor care se refera la subiectul Marketing Research-To-Sales Ratio.

Aceasta zona va concentra cele mai noi definitii referitoare la Marketing Research-To-Sales Ratio. Definitiile termenilor despre Marketing Research-To-Sales Ratio cuprinse in aceasta sectiune sunt adaugate de catre utilizatorii site-ului, prin urmare responsabilitatea continutului acestora revine acestora. In cazul in care doriti sa luati legatura cu reprezentantii companiilor care au emis evenimentele si comunicate referitoare la Marketing Research-To-Sales Ratio, va invitam sa accesati paginile de comunicate si evenimente create referitor la Marketing Research-To-Sales Ratio.