Mass Marketing

Definitie Mass Marketing

Filosofie de marketing in care cel care vinde vede piata ca pe un tot omogen si, in cazul acesta, nu are decat un singur program de marketing (acelasi produs, acelasi pret, aceeasi promovare si acelasi sistem de distributie) pentru toata lumea se mai numeste si Unsegmented Marketing or Undifferentiated Marketing (marketing nediferentiat). Vezi Differentiated Marketing Product-Differentiated Marketing Target Marketing

Doresti sa adaugi un termen in dictionar ? Propune termen
Stii o definitie mai buna pentru Mass Marketing? Propune definitie

Comunicatedepresa.ro cuprinde informatii relevante pentru domenii diversificate precum: politica, afaceri, sport, lifestyle, informatii si stiri despre personalitatile sau institutiile cele mai mediatizate din Romania. Sectiunea de fata este dedicata definitiilor care se refera la subiectul Mass Marketing.

Aceasta zona va concentra cele mai noi definitii referitoare la Mass Marketing. Definitiile termenilor despre Mass Marketing cuprinse in aceasta sectiune sunt adaugate de catre utilizatorii site-ului, prin urmare responsabilitatea continutului acestora revine acestora. In cazul in care doriti sa luati legatura cu reprezentantii companiilor care au emis evenimentele si comunicate referitoare la Mass Marketing, va invitam sa accesati paginile de comunicate si evenimente create referitor la Mass Marketing.